طراحی و ساخت مقاومت ترمز پیمان الکتریک

2 ساعت قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 291189

مقاومت ترمز یا رزیستور ترمز در سیستم‌های حرکتی که در آن‌ها موتور به وسیله یک درایو کنترل می‌شود مورد استفاده قرار می‌گیرد و به (مقاومت شارژ) کنترل موتور از طریق فرایندی بنام ترمز دینامیکی کمک می‌کند. کارکرد مقاومت ترمز در موتورهای AC و DC متفاوت می‌باشد. به هنگامی که موتور شتاب می‌گیرد انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی تبدیل می‌شود و در زمان شتاب منفی انرژی جنبشی از طریق موتور به انرژی الکتریکی تبدیل می‌شود که این انرژی تولید شده باید از بین برود. برای اینکه ترمز به اندازه کافی سریع باشد این انرژی باید به یک مقاومت وارد شود و به شکل گرما دفع گردد. این عمل موجب ایجاد ترمز در سیستم می‌شود و از نظر ایمنی از سیستم برق درایو موتور محافظت می‌کند.
مقاومت ترمز جهت استفاده در انواع تابلوها برق اینورترها این نوع مقاومت‌ها با لایه داخلی از جنس سرامیک و با یک لایه روی از سیم تشکیل شده است که می‌توان این نوع مقاومت ترمز را با استفاده از یک لایه نسوز استفاده نمود.
مقاومت ترمز ممکن است از یک سیم پیج از جنس مس نیکل یا نیکل کروم که هر دو دارای مقاومت در برابر رنج وسیعی از دما می‌باشند ساخته شوند. تعداد و نوع سیم پیچ‌ها بسته به میزان مقاومت مورد نیاز متغیر می‌باشد.
مقاومت ترمز برای جذب انرژی الکتروموتور در زمان‌هایی که وارد مد ژنراتوری می‌شود استفاده می‌گردد. همچنین این مقاومت‌ها در DC Link درایو موتور نیز کاربرد دارد. مقاومت ترمز معمولا در زمان‌های كوتاه فعال است و باعث تبديل انرژی الكتريكی به وجود آمده ناشی از ترمز به حرارت می‌گردد. از مقاومت ترمز (مقاومت شارژ) در اینورتر نیز استفاده می‌شود.
در واقع مقاومت ترمز، یک نوع مقاومت الکتریکی است که در سیستم‌های الکترونیکی مانند اینورترها استفاده می‌شود. وظیفه اصلی این مقاومت، اتلاف انرژی الکتریکی اضافی است که توسط بارهای الکتریکی تولید می‌شود که آن را به گرما تبدیل کرده و از افزایش بیش از حد ولتاژ در مدار جلوگیری می‌کند.
زمانی که یک اینورتر انرژی الکتریکی را از جریان مستقیم DC به جریان متناوب AC تبدیل می‌کند، بارهای الکتریکی مانند موتورها یا دیگر دستگاه‌های الکتریکی انرژی را مصرف می‌کنند و در نتیجه انرژی زیادی تولید می‌شود. اگر این انرژی تولید شده به طور کنترل نشده به مدار بازگردد، ممکن است ولتاژ در مدار بیش از حد افزایش یابد و باعث خرابی قطعات الکترونیکی شود.
مقاومت ترمز، با تنظیم مقدار مقاومت، این انرژی را به گرما تبدیل می‌کند و از افزایش بیش از حد ولتاژ در مدار جلوگیری می‌کند. این عملکرد باعث کنترل سرعت و توقف دقیق دستگاه‌های الکتریکی می‌شود و موجب حفظ ایمنی و عمر مفید آنها می‌شود. در ادامه به شرح تاریخچه این دستگاه می‌پردازیم تا نسبت به آن آشنایی بیشتری پیدا کنید.

انواع مقاومت آلومینیومی انواع مقاومت ترمز آلومینیومی پیمان الکتریک ترمز الکتریکی اینورتر جدول مقاومت ترمز اینورتر خرید مقاومت ترمز خرید مقاومت ترمز اینورتر خرید مقاومت ترمز درایو خرید مقاومت ترمز سرامیکی و الکتریکی + قیمت خرید و قیمت مقاومت ترمز اینورتر خرید و قیمت مقاومت ترمز سرامیکی آسانسور دیود سمیکرون ساخت مقاومت ترمز 800 کیلو وات ساخت مقاومت ترمز آلومینیومی ساخت مقاومت ترمز بازرگانی پیمان الکتریک ساخت و قیمت مقاومت آسانسور طراحی مقاومت ترمز طراحی و ساخت مقاومت ترمز پیمان الکتریک فروش انواع مقاومت ترمز فروش پتانسیومتر خط کش اهمی پیمان الکتریک فروش کلاف پیچ پیمان الکتریک قیمت مقاومت ترمز اینورتر قیمت مقاومت ترمز آلومینیومی قیمت و جدول مقاومت ترمز اینورتر قیمت و خرید مقاومت ترمز آلومینیومی و سرامیکی اینورتر درایو محاسبه اهم و توان مقاومت ترمز مشخصات فنی و مهندسی پیمان الکتریک معرفی مقاومت ترمز و ساختار و اصول کاری آن مقاومت آلومینیومی بدون فن مقاومت آلومینیومی دارای فن مقاومت ترمز | خرید – پیمان الکتریک مقاومت ترمز ۸۰ وات ۷۵۰ اهم آلومینیومی مقاومت ترمز ls مقاومت ترمز الومینیومی مقاومت ترمز اینورتر چیست مقاومت ترمز اینورتر چیست و چه کاربردی دارد مقاومت ترمز اینورتر درایو مقاومت ترمز آسانسور مقاومت ترمز آسانسور مقاومت ترمز آسانسور؛ قطعه‌ای کاربردی در درایو مقاومت ترمز آسانسورچیست و چقدر می باشد مقاومت ترمز آلومینیومی اینورتر مقاومت ترمز آلومینیومی و سرامیکی اینورتر مقاومت ترمز چیست مقاومت ترمز درایو اینورتر چیست مقاومت ترمز دینام مقاومت ترمز سرامیکی مقاومت فوق العاده نازک ترمز اینورتر آلومینیومی نویز فیلتر تکفاز و سه فاز پیمان الکتریک.

تلفن تماس :09900980163

66 بازدید کل ، 7 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵