سیستم نوبت دهی سادۀ دو صف مناسب انواع کسب و کارها

2 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 29432
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09128832187
    ایمیلnoghre@barbodtech.com
    نام و نام خانوادگیشرکت مهندسی باربد
    نام واحد تجاریشرکت مهندسی باربد
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرسخیابان سهروردی شمالی، نبش هویزه شرقی، پلاک ۵۸۳، طبقه اول

بسیاری از افزاد و یا کسب و کارهایی که ارباب رجوع دارند تصور میکنند که فقط بانک ها و موسسات مالی نیاز به دستگاه نوبت دهی حضوری دارند در حالیکه بسیاری از این کسب و کارهای کوچک و بزرگ با صف مواجه می باشند.
در حالیکه مشتریان کسب و کارهایی مثل آرایشگاه‌ها، نانوایی‌ها، مشاور املاک، صرافی ها، کلینیک‌های زیبایی و درمانی و از این قبیل بطور حضوری مراجعه می‌نمایند و در اکثر موارد ارباب رجوع منتظر می‌ایستند و مدام به ساعت خود نگاه می‌کنند. احساس اضطراب دارند و به نظرشان زمان به کندی می‌گذرد و در برخی موارد احساس می‌کنند احترام به حق تقدم آنها گذاشته نشده است.

شرکت مهندسی باربد به عنوان اولین تولیدکننده دستگاه‌های نوبت‌دهی بی‌سیم در ایران، برای این نوع از کسب و کارها، سیستم نوبت‌دهی دیواری و یا رومیزی خود را پیشنهاد می‌کند.

یکی از این سیستم‌های نوبت‌دهی بی‌سیم دیواری و یا رومیزی، دستگاه نوبت‌دهی بی‌سیم دو صف می‌باشد. همانطور که در تصویر می‌بینید این دستگاه بسیار کوچک می باشد. این دستگاه به دلیل طراحی ظاهری بی نظیر و قیمت مناسب توجه بسیاری از صاحبان این کسب و کارها را که فضای مناسب برای استندهای ایستاده ندارند و یا فقط یک یا دو صف دارند را به خود جلب کرده است.

تاکنون باربد مفتخر است بسیاری از صرافی‌ها، شرکت‌های تضامنی، نانوایی‌ها، بستنی فروشی‌ها، فروشگاه‌ها و غیره این دستگاه نوبت‌دهی بی‌سیم باربد را برای نظم بخشیدن و کنترل ازدحام جمعیت در ساعات شلوغی خود تهیه کرده اند.

240 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵