دستگاه نانوایی

2 هفته قبل در آذربایجان شرقی
کد آگهی : 294603
    قیمت450,000,000 تومان
    شماره همراه09142295565
    تلفن ثابت04134210876
    نام و نام خانوادگیایران یاپ 🇮🇷
    نام واحد تجاریiranyap
    استانآذربایجان شرقی
    امکاناتواتس آپ, تلگرام, ایتا, سروش, بله, ای گپ, روبیکا, پیامک, تماس, مشاوره رایگان, فروش اینترنتی, فروش اقساطی
    آدرستبریز سردرود

فروش اقساطی دستگاه

فروش اقساطی تجهیزات نانوایی بدون بهره
09164419121

آرتان نانوا 🇮🇷
در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان در همه اقشار اقدام به ارائه فروش اقساطی دستگاه های نانوایی کرده است. شما می توانید با خرید دستگاه نانوایی به راحتی کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

پرداخت 50درصد از هزینه ها در هنگام خرید

پرداخت مابقی هزینه ها با ۱۲ فقره چک با فاصله یک ماه.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش اقساطی تماس حاصل فرمایید 09164419121

قیمت دستگاه نانوایی
قیمت دستگاه تولید نان وابسته به عوامل مختلفی چون کیفیت تجهیزات به کار رفته در تولید دستگاه، ظرفیت تولید نان، کارایی و… دستگاه نان پزی است. بنابراین توصیه ما به شما عزیزان این است که در هنگام انتخاب و خرید دستگاه نانوایی به این جزییات توجه زیادی داشته باشید و هرگز کیفیت را قربانی کمیت (ارزان بودن) نکنید
با بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت در تولید و ساخت ماشین آلات نانوایی این تضمین را به شما عزیزان می‌دهد که در تولید دستگاه‌های نانوایی خود به کیفیت و کارایی دستگاه ها توجه بالایی دارد و با ارائه گارانتی طلایی ۱۸ ماهه با خدمات پس از فروش ده ساله همراه شما در مسیر کسب‌وکارتان است. شرکت صدرا پخت با رعایت تمامی اصول فنی و مهندسی در تولید محصولات خود، سهولت کار با دستگاه، نگهداری و تعمیرات را مدنظر قرار داده است تا شما از خرید خود از شرکت ما راضی باشید.
نکته آخر اینکه صدرا پخت آذربایجان با ارائه خدماتی از جمله فروش اقساطی دستگاه نانوایی، این شرایط را فراهم آورده تا شما بتوانید اقدام به اقساطی با بهترین شرایط و با بالاترین کیفیت و به سهولت تهیه کنید.
بنابراین لطفا جهت اطلاع از قیمت دستگاه‌های نانوایی و خرید محصولات با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا آنها راهنمایی لازم را خدمت شما عزیزان ارائه دهند.
قطعا با کیفیت بودن قطعات به کار رفته برای تولید یک دستگاه نانوایی جزو شاخص های مهم به شمار می آید و استفاده از قطعات با کیفیت، عمر دستگاه پخت نان را نیز افزایش می دهد. از دیگر عوامل مهم در دسترس بودن قطعات دستگاه است تا در صورت نیاز به راحتی بتوان به قطعات دسترسی پیدا کرد.

مصرف سوخت و انرژي
مصرف سوخت دستگاه نانوایی باید به گونه ای باشد که با محیطی که کاربر قرار است دستگاه را استفاده کند همخوانی داشته باشد و با سوخت های مختلف قابل مصرف باشد تا محدودیتی ایجاد نکند. همچنین در مصرف سوخت موضوع دیگری که از اهمیت زیادی برخوردار است، میزان مصرف سوخت و انرژی در دستگاه است که دستگاه های مهندسی شده دارای مصرف بهینه انرژی هستند.

ابعاد و شکل دستگاه
ابعاد و شکل دستگاه نانوایی باید به گونه ای طراحی شده باشد که به صورت کاربردی در اکثر فضاها قابل استفاده باشد و کارایی دستگاه نانوایی را تحت تاثیر قرار ندهد.

امکانات کاربردی
امکانات موجود بر روی دستگاه تنور دوار صنعتی تاثیر مستقیمی بر روی قیمت دستگاه نانوایی دارد، وجود امکانات غیر ضروری روی دستگاه پیچیدگی دستگاه را بالا برده و قیمت دستگاه نانوایی را نیز بیشتر می کند بنابراین امکانات دستگاه نانوایی طبق نیاز مشتری باید تعبیه شود.
تماس با مدیر فروش 09164419121
دفتر مرکزی تبریز 04134210876

10 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵