جشنواره خرید اقساطی موتور برق های لانسین راهی آسان برای یک تصمیم سود آور

2 روز قبل در اصفهان ، اصفهان
کد آگهی : 301854
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09130673930
    تلفن ثابت03132343767
    نام و نام خانوادگیمیثم اعتصامی
    نام واحد تجاریبازرگانی اعتصامی
    استاناصفهان
    شهراصفهان
    آدرسکنارگذر اتوبان خرازی، بین کوچه ۷۵ و ۷۷ بازرگانی اعتصامی

بازرگانی اعتصامی به پشتوانه بیش از 10 ساله سابقه درخشان در عرصه انواع موتور برق نمایندگی برند معتبر لانسین تحت لیسانس اتحادیه اروپا را به هم وطنان عزیز با شرایط ویژه قسطی و نقدی ارائه داده است.
کارشناسان زده این مجموعه با ارائه مشاوره ای دقیق، بستری مناسب را بسیار برای خریدی به دلخواه شما مشتریان گرامی از سراسر کشور فراهم آورند. اعتماد مصرف کنندگان محترم در بخش های محترم کشاورزی، باغبانی، صنعتی و خانگی بزرگترین سرمایه بازرگانی اعتصامی است که می توانند تنها با داشتن چند فقره چک و بدون ضامن در کوتاه ترین زمان ممکن صاحب به روز ترین برندهای دنیا شوید این در حالی است که با توجه به نوسانات شدید ارز در دنیای امروز پس انداز کردن راه حل مناسبی برای خرید به نظر نمی رسد و خرید اقساطی پیشنهاد ما به کسانی است که به دنبال یک تصمیم سود آور هستند.
فرایند اقساطی در بازرگانی اعتصامی بسیار سهل الوصول بوده و کافی است با یک سرچ ساده سری به سایت فروشگاهی این بازرگانی به نام کیچک شاپ زده و ضمن مقایسه قیمت ها و شرایط مدل های مختلف موتور برق لانسین، از شرایط فروش اقساطی نیز مطلع شوید.
جالب است بدانید موتور برق های لانیسن دارای ظاهری بسیاری شکیل و زیبا و مستحکم هستند و دارای سنتور کاهنده روغن برای قطع جریان برق و حفاظت موتور برق و توان هایی بالا ، دارای AVR به منظور حفظ ثبات جریان برق و سیم پیچی تمام مسی هستند که تمامی این موارد تنها بخشی از محاسن این مولد های برق جدید است.

7 بازدید کل ، 4 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵