خرید لاینر نوری در مازندران

3 روز قبل در مازندران ، بابلسر
کد آگهی : 301933
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09919836310
    تلفن ثابت09919836310
    ایمیلnewlight.centerr@gmail.com
    نام و نام خانوادگیعالمیان
    نام واحد تجارینیولایت
    استانمازندران
    شهربابلسر
    امکاناتبله, تماس, کارت خوان, مشاوره رایگان, پارکینگ, فروش اینترنتی, فضای باز, امکانات توان یابان, مناسب برای کودکان, اینترنت رایگان
    آدرسبابلسر ، صفاییه

✨گروه تولیدی لاینر نوری نیولایت✨
نیولایت فروشگاه اینترنتی تخصصی لاینر نوری است. این مجموعه با هدف همراهی در انتخاب ، ارائه مشاوره تخصصی و فروش محصولات متنوع با بهترین قیمت بازار شکل گرفته است. تلاش ما خلق تجربه خریدی آسان و با اطمینان برای تمام افراد است .
کاربرد لاینرهای نوری
این روزها اکثر فروشگاه های بزرگ، خانه ها، گالری ها و… برای تامین روشنایی مورد نیاز خود از لاینر های نوری استفاده می کنند ، این نوع لاینر ها در انواع مختلفی تولید می شوند که هر کدام از آنها ویژگی های مخصوص خود را دارند .
ما کنار شما هستیم تا با تغییر در الگوهای قدیمی، زندگی به سبک مدرن و هوشمندانه تر را باهم تجربه کنیم نیولایت با بهره بردن از قدرت تولید محصولات خود نظیر لاینر های نوری توکار و لاینر های نوری روکار این امکان را به کاربران و مشتریان خود می دهد که با حق انتخاب بالا و حداکثر اطمینان خرید کنند . .
انواع ال ای دی های نوری
در سه رنگ؛ آفتابی، مهتابی و نچرال
در این پروژکتورها از لامپ های مختلفی مثل اس ام دی و ال ای دی استفاده می شود، که هرکدام از آنها قابلیتهای ویژهای دارند ، شما باید در هنگام خرید دقت کافی را داشته باشید و با توجه به نیازی که دارید آنها را انتخاب فرمایید و به نوع چراغ های استفاده شده در آن ها و میزان شدت نور و یا زاویه تابش نوری که آنها ایجاد می کند دقت کنید . .
خدمات گروه تولیدی نیولایت
طراحی و تولید
نصب لاینر های نوری
خدمات پس از فروش

گروه تولیدی نیولایت
گروه روشنایی نیولایت تولیدکننده کلیه لاینرهای نوری با گارانتی ۳ ساله بدون قید و شرط آماده خدمت رسانی هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین به شما عزیزان میباشد. رسالت مدیریت ، ارائه کانال های ویژه و منحصر بفرد ، حرفه ای و با کیفیت به همراه مناسب ترین و رقابتی ترین قیمت ها ، با هدف کسب رضایت و اعتماد هرچه بیشتر شما سروران گرامی می باشد .
برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و کارشناسی حضوری رایگان با گروه تولیدی نیولایت در ارتباط باشید .
شماره تماس
09919836310
آدرس
مازندران ، صفاییه
آدرس اینستاگرام
@NEWLIGHT_CENTERR

8 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵