فیبر سویا

1 هفته قبل در تهران
کد آگهی : 313360

فیبر سویا
فیبر سویا ،فیبر خالص گیاهی است که دارای رنگ کاملا سفید وشامل مجموعه ای از فیبر های نامحلول،فیبر های محلول و پروتئین میباشد.حدود 70 درصد فیبر های موجود در این ماده حل نشدنی و حدودا 5 درصد آن حل شدنی هستند.و حاوی 20 درصد پروتئین میباشد.
از فیبر سویا به عنوان یک نگهدارنده ی رطوبت نام برده میشود به این صورت که فیبر سویا در طی مراحل فراوری رطوبت را کنترل میکند و همچنین میتواند تا 6 برابر وزن خود آب را جذب کند.این ماده توانایی ایجاد چسبندگی در چربی رانیز دارا میباشد و همچنین از خاصیت امولسیفایری هم بهره مند است این دو قابلیت در نهایت موجب جدانشدن چربی و پایداری محصول در مقابل انجماد خواهد شد در نتیجه بافت لطیف در محصول بوجود می آورد و باعث بهبود شکل پذیری در محصول میشود ودر آخر میتوان به نقش مهم این ماده در کنترل وزن اشاره داشت.
کاربرد فیبر سویا:
محصولات لبنی
تولید نان
فراورده های گوشتی مانند سوسیس و کالباس
بسته بندی محصول: کیسه های 20کیلوگرمی
برند: ایرانی/چینی/یوانگ

کارشناسان فروش:
09190990839
09190990746

بازرگانی شیمی تجارت راشا مفتخر است مواداولیه شیمیایی صنایع شوینده،آرایشی و بهداشتی،رنگ ورزین،چسب وکاشی و غذایی را به صورت خرد و تناژ با بهترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت عرضه نماید.
جهت استعلام قیمت و دریافت آنالیز با کارشناسان ما در ارتباط باشید
برای مشاهده سایر محصولات صفحه اینستاگرام مارا دنبال کنید
Shimi_tejarat_rasha

فروش فیبر سویا/خرید فیبر سویا/کاربرد فیبر سویا/قیمت فیبر سویا/وارد کننده فیبر سویا/خرید فیبر سویا عمده/فروش ایزوله سویا/خرید ایزوله سویا/فیبر سویا یوکسین/فیبر سویا یوانگ

9 بازدید کل ، 2 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵