رزین اپوکسی وینیل استر MFE711

2 ماه قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 317875
    قیمت340,000 تومان
    شماره همراه09031323875
    تلفن ثابت02122221767
    ایمیلpssdamavand@gmail.com
    نام و نام خانوادگیزارع
    نام واحد تجاریپیشگامان صنعت شریف دماوند
    استانتهران
    شهرتهران
    امکاناتواتس آپ, تلگرام, ایتا, روبیکا, پیامک, تماس, ارسال رایگان
    آدرسمیرداماد خیابان آزیتا کوچه دوم پلاک1

رزین وینیل استر معمولی کد MFE711 بر پایه بیس فنول A میباشد. این مقاومت در برابر طیف گسترده ای از اسیدها، قلیایی ها، سفید کننده ها و حلال های مورد استفاده در بسیاری از برنامه های کاربردی صنعت پردازش شیمیایی را فراهم می کند.
قابلیت کار آسان تر، خواص واکنش پذیری بهبود یافته رزین اغلب باعث افزایش ضخامت در هر جلسه می شود. کشیدگی بالاتر تجهیزات FRP را با افزایش سختی فراهم می کند. رنگ روشن تر باعث می شود نقص ها را آسان تر ببینید و اصلاح کنید در حالی که رزین هنوز قابل استفاده است. عمر مفید طولانی تر انعطاف پذیری بیشتری را برای سازندگان در ذخیره سازی و دست زدن به آن فراهم می کند.
برنامه های کاربردی و تکنیک های ساخت
مخازن ذخیره سازی FRP، کشتی ها، کانال ها و پروژه های تعمیر و نگهداری در محل، به ویژه در پردازش شیمیایی و عملیات خمیر کاغذ و کاغذ.
رزین برای سهولت ساخت با استفاده از دست قرار دادن، اسپری کردن، سیم پیچ رشته، قالب گیری فشرده سازی و تکنیک های قالب گیری انتقال رزین، برنامه های کاربردی pultrusion و گریتینگ قالب طراحی شده است.
هنگامی که به درستی فرموله و درمان می شود، مطابق با مقررات FDA 21 CFR 177.2420 است که مواد مورد نظر برای استفاده مکرر در تماس با مواد غذایی را پوشش می دهد.

25 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵