قهوه هسته خرما ارومیه عمده

2 هفته قبل در آذربایجان غربی
کد آگهی : 322051
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09104963092
    تلفن ثابت09305802439
    نام و نام خانوادگیرضا دهقانی
    نام واحد تجارینخل داران
    استانآذربایجان غربی
    امکاناتواتس آپ, تلگرام, ایتا

سلام.
قهوه هسته خرما رو بدون واسطه از تولیدکننده اصلی بخرید.
ما توی جنوب ایران یعنی بوشهر با دسترسی به 6 میلیون نخل با خرماهای مختلف هستیم و با انواع خرما بزرگ شدیم و سال هاست که قهوه هسته خرمای مرغوب رو از بهترین هسته های خرما تولید می کنیم (کافیه تو گوگل سرچ کنید نخلستان دشتستان و عکس ها رو ببینید تا بدونید ما دقیقا کجا هستیم). لازمه بدونید که هر هسته ای نمیشه استفاده کرد و هرکسی دانش این کار رو نداره که دقیقا بدونه از هسته کدوم مدل خرماها میشه قهوه تولید کرد. حتی ممکنه یه مدل خرما بهترین و گرون ترین باشه و صادرات هم بشه ولی هسته هاش به درد این کار نخوره !!
جدا از همه اینا باید بهتون بگم که قهوه هسته خرما صرفا تفت و آسیاب هسته نیست و یک سری فرایند ها رو باید علمی و دقیق با دستگاه های حرفه ای قبل از تفت و آسیاب انجام داد تا واقعا یه قهوه خوب بشه تهیه کرد یعنی صرفا شما یه مقدار هسته رو تفت و آسیاب بدی قهوه نمیشه. برای همین هست که خیلی ها دارن قهوه خرما تولید میکنن که یا مزه و رنگ و عطر خوبی نداره یا بعد مدت کوتاهی تغییر رنگ و مزه میده و دید شما رو از قهوه خرما بد میکنن…
خیلی از تولیدکننده های بی انصاف هم هستن که از یه سری هسته های بی کیفیت خرما که باید تبدیل به خوراک دام و طیور بشن قهوه تولید میکنن و متاسفانه شما واقعا براتون تشخیصش سخت خواهد بود. بماند که کلی تولید کننده غیر جنوبی هم داریم که حتی فرق هسته یک خرما با هسته یه مدل دیگه رو هم نمیدونن و توان تشخصی این رو ندارن بگن این هسته چه خرمایی هست چه رسد به تولید قهوه حرفه ای که عموما در مشهد و اصفهان و تهران و غیره هستن که این دوستان حتی خرماهای مختلف رو نمیشناسن چه برسه به هسته خرماهای مختلف و به راحتی دارن هسته های مختلفی که هیچ شناختی ازش ندارن رو به صورت میکس و قاطی از جنوب خرید میکنن و همونارو تفت میدن و به اسم قهوه خرما به شما میفروشن که هر کدوم این هسته ها سایز و رطوبت و مزه و کلا ویژگی های مختلفی دارن پس نیاز به تفت با زمان های مخصوص و مراحل مختص به خودشون رو دارن و نمیشه باهم قاطیشون کرد ولی این عزیزان همه رو قاطی میکنن و فکر میکنند قهوه هسته خرما تولید کرده اند!!!!
ما با افتخار این محصول رو پس از سال ها تحقیق و توسعه و آزمایشات به صورت استاندارد و کاملا اصولی تولید می کنیم به نحوی که قهوه تولیدی ما خوشمزه ترین طعم در حد قهوه عربیکا به شما میده، بوی اون بسیار عالیه و پخش بوی بسیار فراوانی داره ! همچنین رنگ اون و میزان کف یا خامه یا کرمای خیلی زیادی توی دستگاه اسپرسو به شما میده.
قهوه ما خالص و بدون هیچ گونه مواد اضافه بوده و کیفیت آن کاملا تضمینی هست.
از خواص قهوه هسته خرما هم میتونم به موارد تایید شده زیر اشاره کنم:
-کاملا بدون کافئین
-کنترل کننده قند خون و دیابت
-کنترل و کاهش فشار خون و چربی خون
-تقویت سیستم ایمنی و بهبود عملکرد سیستم عصبی
-بهبود هضم غذا و کارایی سیستم گوارش
-پیشگیری از سنگ کلیه و آسیب کبدی
-دارای مقادیر بالا آنتی اکسیدان با خاصیت ضد سرطان
-و ….
ما مثل سایر تولیدی ها محصول خودمون رو توی کیسه خیاری و بعدش گونی نمی کنیم. پودر قهوه هسته خرمای ما موجود در پاکت های مخصوص چند لایه،محکم و ضد آب مخصوص قهوه هست که عطر و مزه و رنگ اون رو تا مدت زیادی بدون تغییر حفظ میکنه !
قیمت بسیار مناسب

13 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵