پد آنتی فریزبکو رایحه مطبوعی دارد

2 هفته قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 324353
    قیمت140,000 تومان
    شماره همراه09226036519
    تلفن ثابت09226036519
    ایمیلHamidhosseini1331@gmail.com
    نام و نام خانوادگیحسینی
    استانتهران
    شهرتهران
    امکاناتواتس آپ, تلگرام, ایتا, پیامک, تماس
    آدرستهران نو خیابان سعدی

ابعاد مناسب، کیفیت ژل آنتی فریز استفاده شده در تولید پد و رایحه مطبوع و دلپذیر ژل آنتی فریز، مهمترین مشخصه‌های کیفی پد کرایولیپولیز هستند. پد کرایولیپولیز بکو در ابعاد نسبتا بزرگ، 34 در 42 سانتی‌متر و 110 گرم ژل غلیظ و معطر تولید می‌شوند. ابعاد نسبتا بزرگ پد سبب ایجاد صرفه اقتصادی، و ویسکوزیته مناسب ژل علاوه بر محافظت از پوست در مقابل سرمای هندپیس، مانع از ورود ژل به داخل دستگاه می‌شود. همچنین رایحه مطبوع و دلپذیر ژل استفاده شده در پدهای کرایولیپولیز بکو اصلی، سبب ایجاد حس خوب و شادابی برای مراجعه کننده می‌شود.
در اثر سرمای تولید شده بوسیله دستگاه کرایولیپولیز، چربی‌های زیر پوست دچار یخ‌زدگی و بنوعی دچار مرگ زودرس سلولی می‌شوند. به گونه‌ای که در اثر سرمای ایجاد شده، کاهش وزن حاصل شود. ولی پوست تحت سرما تولید شده توسط دستگاه کرایولیپولیز مقاوم نیست و به شدت آسیب پذیر است. بنابراین برای جلوگیری از این مشکل، نیاز به استفاده از یک لایه به عنوان محافظ است. پد آنتی فریز بکو لایه محافظ از پوست در مقابل سرمای اعمال شده برای حذف چربی‌هاست. پد کرایولیپولیز بکو به صورت بسیار موثر از ناحیه تحت درمان در مقابل سرما محافظت می‌کند.
با استفاده از پد کرایولیپولیز بکو به راحتی امکان انجام کرایو در زمان‌های بیش از 70 دقیقه امکان پذیر است. این پدها دارای فرمولاسیون منحصر بفرد و تست شده در دمای منفی 35 درجه می‌باشند. پد کرایولیپولیز بکو بصرفه‌ترین پد کرایولیپولیز وارداتی موجود می‌باشد.
جهت مشاوره و خرید انواع پد کرایولیپولیز و کرم آراف لیفت با ما تماس بگیرید.

109 بازدید کل ، 4 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵