بی ام اس باکس | هوشمند سازی ساختمان

5 ساعت قبل در تهران
کد آگهی : 325594
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09391259998
    تلفن ثابت34370845 - 026
    ایمیلbmsboxco@gmail.com
    نام و نام خانوادگیخانم ثانی
    نام واحد تجاریفروشگاه اینترنتی بی ام اس باکس
    استانتهران
    امکاناتواتس آپ, پیامک, تماس, مشاوره رایگان, فروش اینترنتی
    آدرس سایت:https://bmsbox.shop/
    آدرستهران، شهرک راه آهن، بلوار کاج، سروستان نهم، هجده متری سروستان، نبش کوچه دهم، پلاک 53، طبقه همکف، واحد 2

فروشگاه اینترنتی بی ام اس باکس، بررسی، انتخاب و خرید آنلاین دستگیره هوشمند
بی ام اس باکس، یک شرکت تولیدی، تحقیقاتی، مشاوره با ارائه جدیدترین و بروزترین محصولات در زمینه هوشمند سازی اماکن و مجتمع ها و پروژه های تجاری، مسکونی و … از جمله دستگیره هوشمند تشخیص چهره، قفل هوشمند دیجیتال، قفل هوشمند شیشه سکوریت، دستگیره هوشمند هتلی و … میباشد.
یکی از دغدغه های اصلی که طی سالیان گذشته رو به افزایش بوده است و بیشتر اماکن و پروژه های ساختمانی به دنبال هوشمند سازی محیط خود هستند. تهیه محصولی با کیفیت، قیمت مناسب و با بروزترین قابلیت ها میباشد. بی ام اس باکس با تمرکز ویژه برای رفع این دغدغ ها مفتخر است تا با تولید و مونتاژ مستقیم، بدون واسطه با بالاترین کیفیت، جدیدترین قابلیت ها و به ویژه با پایین ترین قیمت در بازار هوشمندسازی در کنار مشتریان عزیز با ارائه خدمات شبانه روزی باشد.
اصلی ترین ویژگی بی ام اس باکس؟
ویژگی مهمی که تا کنون قابل توجه مشتریان همیشگی بی ام اس باکس بوده، قیمت محصولات و تخفیفات ویژه میلیونی با وجود بروز بودن محصولات بوده است. تولید مستقیم محصولات با کیفیتی در سطح بین المللی با حذف واسطه ها و دیگر عوامل منجر شده تا با قیمت مناسب تری در بازار عرضه شوند. این در حالیست که عموم محصولات تمامی خواسته ها و نیاز های مشتریان را برطرف میسازد. قیمت دستگیره هوشمند و قفل دیجیتال هوشمند در بی ام اس باکس از 5 میلیون تومان تا 25 میلیون تومان میباشد.
دستگیره های هوشمند وقفل دیجیتال
در حال حاضر تمرکز این فروشگاه در زمینه هوشمند سازی اماکن بیشتر به روی دستگیره های هوشمند وقفل دیجیتال، مغزی قفل و … بوده است. انواع دستگیره ها با قابلیت مشترک تشخیص اثر انگشت، تنظیم پسورد، تشخیص کارت و باز شدن با کلید مکانیکی میباشد. به جز ظاهر شکیل و آرگونومیک محصولات و تنوع رنگی، ویژگی که باعث تمایز و تنوع در این دسته محصولات شده قابلیت تماس تصویری، تشخیص چهره، چشمی دیجیتال و اپ های متنوع برای مدیریت بهتر از طریق موبایل و … میباشد.
با این وجود یکی از اهداف اصلی بی ام اس باکس در سال های آینده گسترده کردن تولیدات خود در صنعت هوشمندسازی میباشد و نوید ارائه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب دیگری را در این صنعت به مشتریان همیشگی خود میدهد.

13 بازدید کل ، 13 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵