هرم هولوگرافیک ( باکس مجازی )

3 ماه قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 32960
    قیمت7,000,000 تومان
    شماره همراه09195120186
    تلفن ثابت02126700804
    ایمیلforeseen.777@gmail.com
    نام و نام خانوادگیدارائی
    نام واحد تجاریفورسین
    استانتهران
    شهرتهران
    امکاناتواتس آپ, پیامک, تماس, فروش اینترنتی
    آدرستهران، خیابان شریعتی ، بالاتر از پل سید خندان ، خیابان سیمرغ شرقی، نبش کوچه مقدم پلاک 38واحد2

هرم هولوگرافیک یا هرم سه بعدی و یا باکس سه بعدی ابزار بسیار کاربردی در زمینه تبلیغات می باشد این باکس یک دستگاه بسیار جذاب سه بعدی است که در واقع شبیه ساز همان هولوگرام می باشد و رویاهای تخیلی شما را که فقط در فیلمهای هالیوودی دیده بودید برآورده می کند و محصولات شما بصورت سه بعدی و مجازی روی هوا شروع به چرخش می نماید.
هرم هولوگرافیک روشی جدید از بازاریابی و ارتباط با مشتریان می باشد که قادر به انتقال پیامی چشمگیر به مشتریان است. همه کسب و کار های کوچک و بزرگ و نیز برند های مطرح جهان از طرفداران این تکنولوژی هستند.و دلیل انتخاب هولوگرافیک توسط برندهایی همچون Adidas، Apple و شرکت های مطرح دیگر تنوع در کیفیت، مدل و اندازه این محصول است که سبب شده تا در قیمت های مختلف نیاز مشتریان را برآورده سازد.
این محصول در ابعاد مختلف برای خرید و اجاره در دسترس مشتریان می باشد. صفحه نمایش را می توان با توجه به نیاز شرکت شما سفارشی نمود و درعین حال می توانیم تصاویر سه بعدی را با اشیاء فیزیکی واقعی ترکیب کنیم. تیم حرفه ای مجموعه تبلیغاتی فورسین به شما بهترین مشاوره، شخصی سازی و تطبیق محصول با نیازهایتان را ارائه می دهد. برای مشاهده انواع ابعاد و نمونه کار ها می توانید از لینک های زیر استفاده کنید.

386 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵