دیگ بخار

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 34044
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09365833040
    ایمیلmachinesteamwash@gmail.com
    نام و نام خانوادگیماشین استیم
    نام واحد تجاریماشین استیم
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرستهران - شهر قدس

کارواش بخار و بخارشوی صنعتی ماشین استیم چیست؟
(MACHINESTEAM)

کارواش بخار و بخارشوی صنعتی ماشین استیم مجهز به آخرین فناوری‌های روز دنیا، با امکانات مختلفی از جمله بخار خشک، بخار مرطوب، آب گرم و … جهت مصارف مختلفی از جمله کارواش بخار،کارگاه های تعمیرات خودرو، کارخانجات صنعتی، استریلیزاسیون و میکروب کشی، نماشویی و نظافت ساختمان، شستشوی مبلمان و دیگر صنایع و مصارف به کار میرود. ماشین استیم مفتخر به کسب استاندارد اتحادیه اروپا و نیز تمامی استانداردهای کشورمان ایران است.
مصرف سوخت ۴۰ درصد کمتر از دستگاههای مشابه، تنها دستگاه مجهز به فناوری کوره آبی در کشور، مصرف آب بسیار پایین در حدود 10 درصد نسبت به شستشوی سنتی، سرعت عمل در شستشو و توانایی شستشوی داخل ماشین و موتور توسط بخار از ویژگی های بی نظیر دستگاه کارواش بخار و بخارشوی صنعتی ماشین استیم است.
سوخت این دستگاه میتواند به انتخاب خریدار «گاز شهری، گازوئیل و مازوت» باشد.
محصولات ماشین استیم حول دو محور کیفیت و امنیت تولید میشوند، ما اولین و تنها تولید کننده کارواش بخار در ایران هستیم که طراحی نقشه ساخت دیگهای بخار خود را زیر نظر و با تاییدیه سازمان استاندارد کل کشورانجام میدهیم و توسط مهندسین و کارشناسان شرکت موارد ساخت و تولید انجام میگردد. برای تضمین کیفیت و امنیت محصولاتمان علاوه بر استفاده از قطعات درجه اول اروپایی، تمامی مراحل لازم برای کسب تاییدیه تمامی مراحل های تولید لازم را طی کرده ایم. مشتریان ما میتوانند با حضور در کارخانجات ماشین استیم در تهران از دستگاهی که سفارش داده اند و درحال ساخت میباشد بازدید مستقیم داشته باشند، همچنین بازرسین استاندارد به واسطه تضمین کیفیت و امنیت دستگاه ها بر تمامی مراحل ساخت محصولات ماشین استیم نظارت فنی و مهندسی مستقیم و مداوم دارند.
این گروه صنعتی با تیمی متشکل از بهترین طراحان و مهندسان ایرانی (براساس طرح امریکایی)، توانسته ایم آخرین استانداردهای جهانی را در ساخت کارواش بخار و بخارشوی صنعتی رعایت کرده و بهترین امکانات ممکن را برای مشتریان ایجاد کنیم.

209 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵