قیمت سیمان سپهر

3 ساعت قبل در فارس ، شیراز
کد آگهی : 341542
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09179117301
    نام و نام خانوادگیمصالح ساختمانی آتای
    استانفارس
    شهرشیراز
    امکاناتواتس آپ, پیامک, تماس, مشاوره رایگان
    آدرسشیراز بلوار امیر کبیرقبل از پل امام حسن مجتبی کوچه 36 انتهای کوچه مصالح ساختمانی آتای

با سلام و احترام خدمت همراهان گرامی!
هلدینگ آتای با مدیریت علی کجوری منش با چند دهه سابقه فروشندگی در خدمت شما می باشد تمامی مصالح با کیفیت و با بهترین قیمت به فروش می رسد .

سیمان سپهر از انواع سیمان سیاه است که یکی از مصالح بسیار پر کاربرد در ساخت و ساز است. از ابتدا تا انتهای کار همواره از این محصول استفاده می شود و از مصالح اصلی صنعت ساختمان سازی می باشد. تیره بودن رنگ سیمان سیاه به دلیل وجود سولفات آهن و سولفات منیزیم است. همچنین دوده ناشی از سوخت در هنگام پخت سیمان نیز باعث تیرگی رنگ آن می شود.

سیمان سیاه
سیمان سیاه در بتن ریزی و مرحله سفتکاری کاربرد دارد. به عبارتی بهترین گزینه برای بتن ریزی استفاده از سیمان سیاه است. همچنین در کاشی کاری ساختمان از ملات سیمان سیاه برای چسباندن کاشی و سرامیک استفاده می شود. سیمان سیاه مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارد. به همین دلیل در صنایع پل و تونل سازی و ساخت و ساز بنادر از سیمان سیاه استفاده می کنند.

انواع سیمان سپهر
این سیمان در دو نوع تیپ ۲ و PKZ عرضه می شود که هر کدام با توجه به موقعیت مورد استفاده قرار می گیرند.

سیمان سپهر تیپ ۲
سیمان سپهر تیپ ۲ برای زمین های سولفاته و خاک های شوره دار نسبت به تیپ ۱ مقاومت بیشتری دارند. همچنین در زمان فعل و انفعالات شیمیایی حرارت کمتری تولید می کنند. این سیمان برای استفاده در مکان هایی که بتن با خورشید تماس دارد مانند فنداسیون سازی، دیواره پل ها و دیوار های حائل مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع سیمان نسبت به سیمان تیپ ۱ مقاومت فشاری کمتر دارد ولی در برابر خورندگی مقاومت بیشتری دارد. این نوع سیمان برای ساختمان های حجیم استفاده می شود و برای استفاده در محیط های سرد مناسب نیست.

سیمان سپهر PKZ
این نوع از سیمان سپهر بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره ۴۲۲۰ و استاندارد اروپا EN-1971-1 تولید می شود. سیمان PKZ حاوی درصد مناسبی از سنگ آهک ویژه به همراه سنگ گچ و حداقل ۸۰ درصد کلینکر سیمان پرتلند است. سیمان پرتلند آهکی را می توان به جای انواع سیمان پرتلند معمولی استفاده نمود. سیمان پرتلند آهکی باعث کاهش نفوذ پذیری بتن می شود. این موضوع باعث افزایش دوام بتن سخت شده در برابر یخ زدن و آب شدن املاح یخ زا وعوامل شیمیایی بهبود می یابد. از دیگر مزایای این سیمان می توان به کم شدن نسبت آب به سیمان و کاهش شوره زدن بتن اشاره کرد. البته برای بتن ریزی با این نوع سیمان در هوای سرد باید دقت بیشتری داشته باشید.
ضمانت کالا زیر فاکتور خرید شما
با ما در تماس باشید .

5 بازدید کل ، 5 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵