سالن کنفرانس و جلسات

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 34183
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09222827260
    ایمیلTablighWebsite@gmail.com
    نام و نام خانوادگیتبلیغات
    نام واحد تجاریسعید نظری
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرستهران، خیابان بهشتی، روبروی قنبرزاده، سالن همایش یاس، هامی پارسه

سالن کنفرانس هامی پارسه یکی از بزرگترین مجموعه های تشریفات در کشور است که توانسته در سطح تهران با بخش هایی همچون تالار ها، نمایشگاه ها، سالن های همایش کنفرانس ، سالن های کنفرانس و جلسات، رستوران ها و … فعالیت نماید.

از جمله دیگر فعالیت های سالن همایش مجموعه، می توان به سالن همایش برگزاری جلسات خصوصی و عمومی، سالن کنفرانس برگزاری همایش های ملی و بین المللی، سالن کنفرانس جشن های خانگی، مراسم ختم، تشریفات عقد و ازدواج و مراسم آیینی مذهبی و … اشاره کرد.

سالن کنفرانس فضایی کاملا مدرن با تنالیته رنگهای خنثی, سفید, مشکی, خاکستری و رنگ گرم کرم چوپ ،كه باعث ایجاد حداکثر تمرکز در شرکت کنندگان میشود. شش ردیف چیدمان طولی میزها به شکلی است که بهترین دید و ارتباط میان مدعوین برقرار شود. شما با برگزاری سالن کنفرانس در این سالن کنفرانس راحتی و لذت یک فضای مدرن و آکادمیک جهانی را تجربه خواهید کرد.

سیستم صوتی پیشرفته Dynacord سالن کنفرانس , سیستم تصویری Sony سالن کنفرانس و همچنین دوربین های فیلم برداری هوشمند Speed Dome که با شروع مکالمه هر فرد در سالن تصویر وی توسط ویدئو پروجکتور Panasonic سالن کنفرانس بر روی یک پرده 3*4 نمایش داده میشود.

196 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵