دستگاه رطوبت ساز پروانه ای و التراسونیک در گلخانه

5 ساعت قبل در همدان ، همدان
کد آگهی : 344511

09197443453
گروه صنعتی فناوری تی تاک با افتخار بزرگ ترین تولید کننده و ارائه دهنده انواع دستگاه های رطوبت ساز صنعتی و خانگی پروانه ای و التراسونیک که با نام مه پاش و مه ساز و بخار ساز و بخار سرد هم شناخته می شوند .

تفاوت های اساسی ما بین رطوبت سازهای پروانه ای و التراسونیک :

میزان آب مصرفی در دستگاه های پروانه ای زیاد بوده و سرعت بیشتری در تبدیل آب به قطرات ریز و مه مانند دارند. دستگاه های التراسونیک تمام آب موجود در مخزن خود را به مه سبک تبدیل می کنند و کیفیت مه تولیدی نیز بالا می باشد.

استفاده از دستگاه های التراسونیک برای گلخانه های با ابعاد متوسط مناسب می باشد، دستگاه های مه پاش پروانه ای، قدرت بیشتری در تولید رطوبت داشته و در گلخانه های بزرگ استفاده می شوند.

وجود فن و پروانه های تعبیه شده در رطوبت پاش های دیسکی، باعث ایجاد صدا و لرزش شده و همین طور جریان هوای بیشتری نسبت به مه سازهای اولتراسونیک دارند.

دستگاه های التراسونیک بدون فیلتر در صورت استفاده از آب سخت، پس از مدتی رسوب گرفته و در صورت عدم نظافت مخزن، با کاهش طول عمر دستگاه مواجه خواهید شد.

دستگاه های التراسونیک برای سم پاشی نامناسب بوده و در صورت اضافه کردن سم و کود به آب به قطعات دستگاه آسیب وارد میشود. این در حالی است که دستگاه های مه ساز پروانه ای قابلیت انتشار و پخش سم و کود مایع را دارد.

دستگاه های مه پاش دیسکی یا مکانیکی به دلیل ایجاد رطوبت بیشتر و قدرت بالاتر و همینطور قیمت مقرون به صرفه تر نسبت به دستگاه های التراسونیک برای سالن های بزرگ و گلخانه هایی با متراژ بالا کاربرد بیشتری دارد.

فن و پروانه تعبیه شده در رطوبت سازهای مکانیکی، باعث شده تا این مه پاش، نسبت به التراسونیک ها مصرف برق بالاتری نیز داشته باشد.

خرید مستقیم از تولید کننده
ارسال به سراسر کشور در کمترین زمان
جهت اطلاعات بیشتر و سفارش انواع رطوبت ساز با ما در ارتباط باشید.
09199762163
09197443453
09190993466
رشیدی
وبسایت:
https://www.ttakco.com
https://www.ttakco.ir

2 بازدید کل ، 2 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵

کمک به عزه