توزیع پوکه معدنی

3 روز قبل در فارس ، شیراز
کد آگهی : 349282
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09172525678
    نام و نام خانوادگیمصالح ساختمانی اتای
    نام واحد تجاریمصالح ساختمانی آتای
    استانفارس
    شهرشیراز
    امکاناتواتس آپ, پیامک, تماس, مشاوره رایگان
    آدرسشیراز بلوار امیر کبیرقبل از پل امام حسن مجتبی کوچه 36 انتهای کوچه مصالح ساختمانی آتای

با سلام و درود بر مشتریان گرامی!
اگر به دنبال تهیه پوکه با قیمت عالی و کیفیت بی‌نظیر در شهر زیبای شیراز هستید، به جای درستی آمده‌اید. ما ارائه‌دهنده انواع پوکه از جمله پوکه قروه و پوکه سنندج هستیم و آماده‌ایم تا بهترین قیمت‌ها را به شما عزیزان ارائه دهیم.

پوکه، ماده‌ای بسیار کاربردی است که در صنایع مختلف مانند ساختمان‌سازی، کشاورزی و دکوراسیون استفاده می‌شود. ما توانسته‌ایم با حذف واسطه‌ها و تامین مستقیم از تولیدکنندگان، قیمت‌های خود را به حداقل برسانیم و امکان دسترسی آسان‌تری را برای شما مشتریان عزیز فراهم کنیم.

کیفیت و رضایت شما اولویت ماست. پوکه‌های ما با دقت و بر اساس استانداردهای روز دنیا انتخاب شده‌اند تا شما بتوانید با اطمینان خاطر از مزایای آن‌ها بهره‌مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت‌ها و مشاوره رایگان، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ما در خدمت شما هستیم تا بهترین خدمات را با قیمت‌های رقابتی به شما ارائه دهیم. با تکیه بر تجربه و سابقه‌مان در این زمینه، اطمینان دارید که بهترین گزینه‌ها را انتخاب کرده‌اید. منتظر تماس شما هستیم.
«فروشنده پوکه معدنی، فروشنده پوکه صنعتی، قیمت پوکه صنعتی، قیمت پوکه معدنی، پوکه پرلیت، پوکه لیکا، پوکه قروه، پوکه شهر بابک، پوکه سنندج، پوکه بستان آباد تبریز، قیمت پوکه سفید معدنی»
ضمانت کالا زیرفاکتور شما!

3 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵

کمک به عزه