موزائیک40*40پشت بامی

9 ساعت قبل در فارس ، شیراز
کد آگهی : 350780
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09172525678
    تلفن ثابت09171048602
    نام و نام خانوادگیمصالح ساختمانی اتای
    نام واحد تجاریمصالح ساختمانی آتای
    استانفارس
    شهرشیراز
    امکاناتواتس آپ, پیامک, تماس, مشاوره رایگان
    آدرسشیراز بلوار امیر کبیرقبل از پل امام حسن مجتبی کوچه 36 انتهای کوچه مصالح ساختمانی آتای

با سلام!
مصالح ساختمانی آتای در خدمت شما عزیزان می باشد .
فروشگاه مصالح ساختمانی آتای، تحت مدیریت علی کجوری منش، با چند دهه تجربه در عرصه فروش مصالح ساختمانی، مفتخر است که خدمات خود را به شما مشتریان محترم و گرامی ارائه دهد. ما به عنوان یک منبع معتبر برای تأمین مصالح ساختمانی با کیفیت بالا، آماده‌ایم تا نیازهای شما را برآورده کنیم.
ما انواع موزائیک پلیمری را با قیمت‌های رقابتی به مشتریان خود عرضه می‌کنیم. لیست محصولات ما شامل موزائیک پلیمری حیاطی موزائیک پشت بامی موزائیک نما موزائیک کف و المان شهری و نما GFRC موجود می باشد و با ابعاد مختلف به فروش می رسد. در فروشگاه آتای، شما می‌توانید تنوع بالایی از موزائیک پلیمری را با کیفیت برتر و قیمت مناسب پیدا کنید که مناسب برای پروژه‌های ساختمانی مختلف شما باشد.
ما به تمام همکاران و پیمانکاران ساختمانی پیشنهاد می‌کنیم که از خدمات ما استفاده کنند. این اطمینان را به شما می‌دهیم که با انتخاب فروشگاه آتای، بهترین کیفیت مصالح بهترین موزائیک را با قیمت‌های مناسب دریافت خواهید کرد.
با ما تماس بگیرید و تجربه‌ای جدید از خرید مصالح ساختمانی را با بهترین قیمت‌ها داشته باشید. آتای همیشه در کنار شماست تا پروژه‌های ساختمانی خود را با کیفیت برتر تکمیل کند و ساختمان های با کیفیت و نمونه ای بتوانید ارائه دهید.
موزائیک پلیمری در اندازه و ابعاد مختلف و رنگ و طرح و سطوح مختلف .
با نازلترین قیمت با بهترین کیفیت در خدمت شما عزیزان می باشیم!
«تولید کننده موزائیک پلیمری، موزائیک پلیمری، موزائیک نما، المان شهری، نما GFRC، موزائیک حیاطی، قیمت موزائیک، متریال موزائیک پلیمری، کیفیت موزائیک پلیمری»

3 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵

کمک به عزه