قیمت گچ (دیوارپیش ساخته گچی)

7 ساعت قبل در فارس ، شیراز
کد آگهی : 351009
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09172525678
    تلفن ثابت09171048602
    نام و نام خانوادگیمصالح ساختمانی اتای
    استانفارس
    شهرشیراز
    امکاناتواتس آپ, پیامک, تماس, مشاوره رایگان
    آدرسشیراز بلوار امیر کبیرقبل از پل امام حسن مجتبی کوچه 36 انتهای کوچه مصالح ساختمانی آتای

با سلام و عرض ادب به تمامی همکاران و پیمانکاران محترم!
در این راستا، هلدینگ آتای به مدیریت مهندس علی کجوری منش، با سال‌ها تجربه در زمینه فروش مصالح ساختمانی، در تلاش است تا نیاز مهندسان و پیمانکاران عزیز را برای ساخت ساختمان‌های مقاوم و ایمن تأمین کند. ما در هلدینگ آتای با ارائه بهترین مصالح از جمله سنگ لحد پرسی، که با استفاده از میلگرد و تقویت مش تولید شده، در خدمت شما هستیم. این محصول با ظرفیت تحمل بار یک تن، به عنوان یکی از محصولات با کیفیت در صنعت ساختمان‌سازی شناخته می‌شود. ما علاوه بر سنگ لحد، بلوک‌ های سیمانی ، دیوارگچی، ماسه، گچ، آهک و همچنین اجناس سفالی را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب ارائه می‌دهیم. هدف ما این است که با تأمین مصالح با کیفیت، به مهندسان و پیمانکاران عزیز کمک کنیم تا سازه‌هایی مطلوب و ایمن بسازند. به صورت عمده و خرده، مصالح ما قابل تهیه است و ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که تمامی کالاها دارای ضمانت مکتوب خواهند بود. برای دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت، با تیم ما تماس حاصل فرمایید. ما امیدواریم که بتوانیم با ارائه مصالح باکیفیت خود، قدمی مؤثر در بهبود ایمنی و کیفیت ساختمان‌ها برای مهندسان برداریم.
بلوک سیمانی دیواری قالب بزرگ و سنگین موجود و با کیفیت عالی نسبت به هم نوعان خودش به فروش می رسد .
تمامی بلوک های سبک و سنگین موجود است بلوک های سبک مانند بلوک با کیفیت عالی هبلکس عایق صوت و حرارت و رطوبت و بلوک لیکا عایق صدا موجود و به فروش می رسد .
فروش انواع پوکه معدنی و صنعتی مانند: پرلیت و لیکا صنعتی و پوکه معدنی مانند: قروه و پوکه سفید معدنی بستان آباد تبریز و پوکه شهربابک و پوکه سنندج برای شیب بندی موجود و به فروش می رسد .
تمامی مصالح موجود و به صورت عمده و خرده به فروش می رسد .
با ما در تماس باشید و از قیمت محصولات مطمئن شوید!

3 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵

کمک به عزه