قیمت آجر لیفتون

7 ساعت قبل در فارس ، شیراز
کد آگهی : 351074
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09172525678
    تلفن ثابت09175656926
    نام و نام خانوادگیمصالح ساختمانی اتای
    نام واحد تجاریمصالح ساختمانی آتای
    استانفارس
    شهرشیراز
    امکاناتواتس آپ, پیامک, تماس, مشاوره رایگان
    آدرسشیراز بلوار امیر کبیرقبل از پل امام حسن مجتبی کوچه 36 انتهای کوچه مصالح ساختمانی آتای

درود بر شما!
آیا به دنبال بهترین قیمت آجر نما برای پروژه‌های ساختمانی خود هستید؟ گروه هلدینگ آتای با جمع‌آوری تجربه‌ای غنی و تیمی از فارغ‌التحصیلان ممتاز دانشگاه‌های دولتی، در حوزه ساختمان‌سازی و طراحی، آماده است تا شما را در این مسیر یاری کند.
ما به عنوان یکی از پیشگامان طراحی و اجرای سازه‌های اسکلت فلزی، بتنی و آجری در استان فارس و به‌ویژه در شهر زیبای شیراز فعالیت داریم. هدف ما ارائه خدمات باکیفیت و قیمت مناسب در زمینه پیمانکاری، پیمان مدیریت، تهاتر و انبوه‌سازی است. همچنین، با کمک تیم مشاورین متخصص ما می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری درباره همکاری در ساخت و فروش بدون واسطه به‌دست آورید.
ما در هلدینگ آتای در کنار شما هستیم تا به مشکلات و چالش‌های کار ساختمانی پاسخ دهیم و به شما در دستیابی به اهداف پروژه کمک کنیم. اگر به مشاوره رایگان نیاز دارید یا سوالاتی در خصوص قیمت آجر نما و سایر خدمات ما دارید، با ما تماس بگیرید.
تیم ما با ارائه اطلاعات جامع و دقیق، به شما کمک خواهد کرد تا بهترین تصمیمات را در اجرای پروژه‌های خود اتخاذ کنید. منتظر ارتباط شما هستیم.
«قیمت آجر نما، آجر لیفتون، قیمت آجر لیفتون، کارخانه آجر در شیراز، فروش آجر در شیراز، آجر نسوز، آجر نسوز L، آجر باربیکیو، آجر نسوز گری، سفال و آجر اصفهان، سفال و آجر یزد»
ضمانت کالا زیر فاکتور
با ما در تماس باشید!

3 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵

کمک به عزه