نصب سانترال, سانترال ارزان, سانترال دست دوم

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 35330
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09222827260
    ایمیلwebsitetabligh@gmail.com
    نام و نام خانوادگیتبلیغات
    نام واحد تجارینوین سانترال
    استانتهران
    شهرتهران

نوین سانترال برترین شرکت ایرانی ارایه دهنده خدمات مراکز تلفن سانترال پاناسونیک این شرکت حرفه ایی ترین تیم وارداتی مشاوره ایی ،پشتیبانی اجرای پروژه های دولتی و تمامی ارگانها میباشد.

شرکت پاناسونیک درزمینه فعالیت های خرید و فروش اجناس (آکبند_استوک) ،نصب و راه اندازی سانترال های (کم ظرفیت –پرظرفیت ) ما در این سایت قصد داریم مواردی را با شما درمیان بگذاریم که با دیگر سایت ها متفاوت بوده و هدف اصلی ما آگاهی دادن به شما در خریدی هوشمندانه می باشد . البته کارشناسان این مجموعه با آغوشی باز آماده ارائه مشاور در زمینه تجهیز ، اجراء و پشتیبانی به شما عزیزان می باشند .

گارانتی محصولات پاناسونیک موجب اطمینان میلیونها مصرف كننده در سالهای متمادی و حال است كه با توجه به نوع كالا و شرایط بصورت گارانتی یکساله تعویض، تعمیر و یا سرویس به مشتریان محترم ارائه می‌گردد.

هرگونه خدمات درخصوص نصب و تعمیر تلفن سانترال توسط برجسته ترین کادر اجرایی در کمترین زمان و بالاترین کیفیت صورت میگیرد. ماشفافیت و احترام رادرارتباط و فعالیت هایمان ایجادمی کنیم تاحرکتی هماهنگ دربستری آرام بین همه ی اعضا ، زیرمجموعه ها و مشترینمان اتفاق بیافتد.

http://novincentral.com/

170 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵