تبلیغات رایگان – آگهی رایگان – ثبت نیازمندی ها

3 ماه قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 36529
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09923361692
    تلفن ثابت66489320
    ایمیلinfo@shetabe.ir
    نام و نام خانوادگیشبکه شتاب
    نام واحد تجاریشبکه شتاب
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرس سایت:http://7010.ir

اگر یک خراسانی اصیل باشید یا حداقل اهل سر زدن به رسانه‌های مکتوب، حتماً با روزنامه خراسان آشنا هستید؛ روزنامه‌ای که سال‌های سال یا حتی خیلی بیشتر از سال‌های سال (!) است که کنار نان سنگک و چای شیرین صبحانه‌ خیلی‌ها سر و کله‌اش پیدا می‌شود.

اما این یار دیرین شما همین‌طوری الکی که هر روز صبح سر وکله‌اش پیدا نمی‌شود، یک موسسه‌ای یا چیزی شبیه این باید باشد که یکی از محصولاتش بشود روزنامه خراسان. این موسسه هم اسمش توی همین مایه‌هاست: موسسه فرهنگی هنری خراسان.

داستان این موسسه از سال 1328 شروع شد و با این‌که الان در سال 1391، 63 ساله است، اما ماشاالله ماشالله بزنیم به تخته خوب مانده است و سن و سالش اصلاً به چهره‌اش نمی‌آید! البته این قضیه زیاد هم بی‌دلیل نیست، شاید دلیل اصلی‌اش این باشد که موسسه خراسان آن‌قدر توانا بوده که توانسته با توجه به ویژگی‌های هر دوره، خودش و محصولاتش را با چهره جدیدی به مخاطبانش نشان دهد.

یکی از این چهره‌های جدید در سال 1388 رونمایی شد؛ در این سال گروه فن‌آوری اطلاعات هفتاد ده با هدف ایجاد ارتباط موثر و سودآور با مخاطبین در حوزه IT و وب، فعالیت خود را آغاز کرد. ویژگی اصلی گروه هفتاد ده این است که تیمی که این گروه را اداره می‌کنند در نوع خود از خفن‌ترین و کاردرست‌ترین کارشناسان و متخصصان در حوزه‌های تجارت الکترونیک، برنامه‌نویسی، گرافیک، مدیریت و IT هستند. این گروه که توانسته تیمی کامل از تمام تخصص‌های مورد نیاز در یک تجارت موفق اینترنتی را دور خودش جمع کند، با یک کلیک ساده در صفحه وب، به صورت 24 ساعته در خدمت شماست.

187 بازدید کل ، 2 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵