سایت پیام اول ، تبلیغات رایگان – آگهی رایگان – ثبت نیازمندی ها

3 ماه قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 37007
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09923361692
    تلفن ثابت66489320
    ایمیلinfo@shetabe.ir
    نام و نام خانوادگیشبکه شتاب
    نام واحد تجاریشبکه شتاب
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرس سایت:http://payameavval.net

با توجه به استفاده روز افزون عام مردم از فضای مجازی و اینترنت و همچنین دارا بودن قشر کثیری از جامعه به تلفن های همراه اسمارت و استفاده از اینترنت های پرسرعت اپراتورهای محترم مخابراتی  ناخودآگاه رفع نیازها و خدمات مورد نیاز روزمره هم با این دنیای نامتناهی گره میخورد سایت معرفی اصناف و مرجع مشاغل کشور، پیام اول بصورت بسیار دقیق تمامی گروه های شغلی، خدماتی و صنفی را با توجه به موقعیت جغرافیایی به تفکیک استان، شهر، منطقه و محله در سایت قرار داده که صاحبین مشاغل بسته به نوع شغل و موقعیت خود آن را در سایت مرجع ثبت کرده و برای رساندن خدمت خود به بازار هدف تلاش میکنند. با توجه به نیروی متخصص و تلاش شبانه روزی روی سایت پیام اول آگهی ها در کمتر از دو هفته در جایگاه های قابل قبولی در موتورهای جستجوی اینترنتی قرار گرفته که همکاری سایت را با صاحبین مشاغل ادامه دار خواهد کرد.

سایت پیام شهر اینترنتی تهران آگهی های شما در معرض دید بازدید کنندگانی قرار میگیرد که هدفمند و با جستجوی نیاز خود به آگهی مورد نظر رسیده اند.

 قانون مندی کسب و کار اینترنتی سایت نیازمندی‌های پیام اول

کلیه اصول و رویه‏‌های سایت پیام اول نو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مشتریان است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

سیاست های رعایت حریم شخصی :

سایت پیام اول برای سفارشات ثبت آگهی در سایت مرجع اصناف و معرفی مشاغل و برخی خدمات وب سایت، اطلاعاتی مانند عکس، شماره های تماس، آدرس و توضیحات مختصری از خدمات ارائه شده در کسب و کار … را از کاربران درخواست می کند و متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند.

توجه داشته باشید همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات، مانند اطلاعات آگهی های رایگان و ویژه قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای ایجاد شده توسط سایت پیام اول جزئی از اموال سایت پیام اول محسوب می‏‌شود و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای ما محفوظ می‏‌دارد.

علاوه بر این، اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط سایت پیام اول و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.

تنها مراجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی سایت www.PayameAvval.net می باشد.

ثبت و ارسال سفارش :

–  در تمامی زمان و روزها ( حتی تعطیلات رسمی ) می توانید سفارش آگهی خود را ثبت کنید و کمتر از 48 ساعت بعد از بررسی مدیر محتوای سایت  آگهی در سایت نمایش داده می‌شود .

– برای دیدن تمامی آگهی های ثبت شده لازم است زمان ثبت نام آدرس ایمیل و یا شماره همراه خود را دقیق ثبت نمایید.

– در صورت بروز مشکل در فرآیند سفارش ویژه آگهی مانند انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

– تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه حوادث غيرمترقبه، اتفاقات غيرقابل پيش بيني و خارج از اراده ، سایت پیام اول هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

پشتیبانی :

ما سایت پیام اول با پشتیبانی از ساعت 9 صبح الی 18 بعد از ظهر روزهای کاری شما را تنها نخواهیم گذاشت و تمامی سوالاتتان در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ داده می‌شود. در صورت تمایل به انتقاد یا پیشنهاد غیرتلفنی می‌توانید از صفحه تماس با ما استفاده کنید.

 

نکات مهم:

کاربران باید هنگام ثبت آگهی مورد نظر خود، فرم ثبت آگهی را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، تایید آگهی کاربر قابل انتشار نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط متقاضی، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است .

– با توجه به ثبت سیستمی سفارش و ویژه شدن آگهی بعد از واریز مبلغ به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد نیست.

تغییر مشخصات آن از جمله تغییر عنوان آگهی، تلفن، متن، عکس، توضیحات و حتی حقیقی به حقوقی و بالعکس از طریق ویرایش آگهی امکان پذیر است ولی در بخش انتظار تایید خواهد رفت و بعد از تایید مدیر محتوای سایت انتشار می یابد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت آگهی، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند.
شماره تماس :
02166489320

**********

تبلیغات
سایت تبلیغات
تبلیغات آگهی
نیازمندی های ثبت آگهی
تبلیغ آگهی
تبلیغات رایگان
آگهی رایگان
آگهی رایگان اینترنتی
ثبت نیازمندی رایگان
تبلیغات اینترنتی
درج آگهی
درج آگهی رایگان
ثبت رایگان آگهی
ثبت آگهی پر بازدید
سامانه تبلیغات
درج رایگان آگهی در سایت های معتبر
سایت آگهی

1373 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵