آموزش هنر های صنایع دستی

1 سال قبل در اصفهان ، تهران
کد آگهی : 37925
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09028021104
    ایمیلN.AVAL@YAHOO.COM
    نام و نام خانوادگیNAFARAVAL
    نام واحد تجاریده بازار
    استاناصفهان
    شهرتهران
    آدرسمیدان احمد آباد.خیابان ولی عصر کوچه 26 بن بست سادات پلاک هفت

صنایع دستی ریشه در تاریخ و فرهنگ این مرز و بوم دارند و هویت و اصالت ما را به خوبی نشان می دهند. احیای این صنایع و زنده نگه داشتن هنرهایی که بعضا به فراموشی سپرده شده اند، هدفی است که ما در شرکت سرزمین جاوید مارشنان دنبال می کنیم و با راه اندازی سایت ده بازار در سال 1385، گام های محکم واستوار تری برای تحقق آن برداشته ایم.
ما در این شرکت در تلاش هستیم تا مراکز هنری و کارگاه های کوچک خانگی را مورد حمایت خود قرار داده و با پشتیبانی از آن ها در امر آموزش تامین مواد اولیه و فروش محصولات آنها ، زمینه اشتغال زایی و کسب درآمد برای افرادی که به هنرهای دستی ایرانی علاقه مند هستند را فراهم آوریم. با توجه به این موضوع، همواره چند اصل طلایی را به عنوان مهم ترین اصول کار خود در نظر گرفته ایم که مهمترین آنها شامل توجه به خواسته ها و نیازهای مشتریان و همچنین حمایت و پشتیبانی از هنرمندان در ارائه محصول و تولیدات آنها است.
رسالت ما در بخش آموزش، برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی برای همه افرادی هست که می خواهند از طریق صنایع دستی و هنر دست نیاکان خود، به درآمد زایی مناسبی برسند. این کارگاه ها به صورت حضوری، غیرحضوری و آنلاین برگزار می شود تا امکان آموزش به همه هموطنان در هر نقطه ای از جهان فراهم گردد.
از این رو امکان شرکت افراد با هر مشغله زمانی ، و در هر موقعیت اقتصادی، به خصوص افراد تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی در این کارگاه ها ایجاد شده است. خوشبختانه ما با آموزش هنرهای دستی نظیر خاتم کاری، میناکاری، فیروزه، ملیله، ظروف مسی، محصولات چرم، قلم زنی، محصولات چوبی، بافتنی داری و غیرداری، سفال و زیورآلات به این افراد، زمینه کسب درآمد و استقلال مالی آن ها را فراهم نموده ایم.

اســتان :اصفهان
شــهــر :دفتر مرکزی اصفهان

آ د ر س : خیابان ولیعصر خیابان 26 (شیخ یزدی)کوچه سادات پلاک7

تـلـفــن : 091295169110-09129516914-09133297338-03132292761

ایـمـیـل : info@dehbazar.ir

وب سایت : www.dehbazar.ir

337 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵