نمایندگی فروش کلرید کلسیم

2 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 38743
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09195380572
    ایمیلtina8008313@gmail.com
    نام و نام خانوادگیمعین
    نام واحد تجاریمعین
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرستهران

کلرید کلسیم جهت جلوگیری از فاسد شدن غذا استفاده می کنند و به عنوان یک نگهدارنده در محصولات غذایی بسته بندی شده مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین کلرید کلسیم کمک می کند تا غذای سالم و تازه را برای مدت طولانی نگه دارید.
کلریدکلسیم دارای چندین نوع از کلرید سدیم است و از آن به عنوان افزودنی مواد غذایی، نگهدارنده غذا، برای جاده‌های ضد انعطاف پذیر در زمستان و به عنوان شور در کارخانه‌های تبرید استفاده می‌شود. همچنین به عنوان یک مواد شیمیایی شنا استخر، در گیاهان تصفیه آب و برای اهداف خشک کردن استفاده می‌شود. همچنین دارای کاربرد در متالورژی، حفاری نفت و حفاری، صنایع لاستیک، کاغذ و رنگ است
کلریدکلسیم در مقادیر طبیعی سمی نیست و در غذاها استفاده می‌شود. با این حال، خطر اصلی آن به علت خشک شدن (خشک شدن) ملک و واکنش اکسوترمی است که آن را در آب حل می‌شود. بنابراین، هنگامی که جامد با پوست مرطوب یا چشم تماس می یابد، می‌تواند باعث تحریک شدید و سوختگی‌های ملایم شود.

کلرید کلسیم یک ترکیب یونی کلسیم و کلر است. این محصول بسیار محلول در آب و عمرانی است.کلرید کلسیم یک نمک است که در دمای اتاق جامد است و به عنوان یک هالید یونی معمولی عمل می‌کند.

جهت خرید این محصول با شماره های زیر تماس بگیرید.
09195380572 معین
03195023713

102 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵