آرمان نگار اسپادان ارائه دهنده مشاوره مهندسی و مدیریتی

1 سال قبل در اصفهان ، اصفهان
کد آگهی : 39532
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09194096509
    ایمیلsales@arnacorp.org
    نام و نام خانوادگیسید جواد صالح زاده
    نام واحد تجاریسید جواد صالح زاده
    استاناصفهان
    شهراصفهان
    آدرساصفهان- خیابان آپادانا دوم- کوچه بهمن- بن بست طاووس 1- شرکت آرمان نگار اسپادان

شرکت آرمان نگار اسپادان(آرنا) با سابقه 12 سال فعالیت در زمینه مشاوره مهندسی صنایع و مدیریت اکنون از شرکت‌های برجسته استان اصفهان به شمار می‌آید. این شرکت با بهره‌گیری از متخصصین رشته‌های مختلف علی‌الخصــوص مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی اصفهان، توانسته در مدتی کوتاه، در زمینه‌های برنامه‌ریزی استراتژیک، ارزیابی عملکرد، کنترل پروژه، مدیریت کیفیت، برنامه‌ریزی تولید، برگزاری دوره‌های آموزشی و دیگر حوزه‌های مرتبط با صنایع پروژه‌های موفقی را به انجام برساند که از آن جمله می‌توان به همکاری با شهرداری اصفهان، جهاد دانشگاهی، صنعت سنگ، فولادمبارکه و شرکت پگاه اصفهان اشاره نمود. از مهمترین افتخارات این شرکت اخذ لوح زرین هفتمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی با موضوع سامانه مدیریت راهبردی می‌باشد. شایان ذکر است با اعتقاد به” نوآوری، تجدیدساختار و خلق بازار، راهی به سوی تقاضای نامتناهی” توسعه و بهبود مستمر خدمات و محصولات، در دستور کار تمامی سطوح شرکت قرار دارد.
از مطرح‌ترین مشتریان شرکت می‌توان به شرکت فولاد مبارکه، شهرداری اصفهان، شرکت پگاه اصفهان، شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، فولاد توان آور آسیا، گروه روشنایی گلنور و … اشاره نمود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09135335144 تماس بگیرید و یا به سایت آرمان نگار اسپادان http://arnacorp.org/ مراجعه فرمایید.

136 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵