کاربرد تگزاپن

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 40940
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09195380572
    ایمیلtina8008313@gmail.com
    نام و نام خانوادگیمعین
    نام واحد تجاریمعین
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرستهران

تگزاپـن معمولی مشهور به N70 است. این نوع از تگزاپن هنگام مخلوط شدن با آب به سختی حل می‌شود و در ابتدای مخلوط شدن ویسکوزیته‌ی آن بسیار بالا می رود.

آنالیز تگزاپن ۷۰%

pH حداقل (۱٪ محلول آبی): ۸٫۵ – ۱۰٫۵

سولفات سدیم: ۱٫۵٪ حداکثر

کلرید سدیم: ۰٫۵٪ حداکثر

ماده یون سولفات: ۲٫۰٪ حداکثر

رطوبت٪ ۳٫۰ حداکثر
ترکیبی امولسیون‌کننده، پف‌کننده، تسریع‌کننده انحلال و کف‌کننده است. این ماده در صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد. تگزاپـن در شوینده‌ها، مایع ظرفشویی و پاک‌کننده‌های صنعتی و همچنین در بیش از ۹۰ درصد مواد بهداشتی و پاک‌کننده بدن نظیر کرم و لوسیون، صابون، خمیر دندان، شامپو، مایع کف‌کننده و پاک‌کننده و جز مواد اولیه آرایشی، بهداشتی است.
تگزاپن ۷۰٪ توسط اتوکسیله از الکل دودسیل ایجاد می‌شود. اتوکسیلات حاصل به نیمه استر اسید سولفوریک تبدیل‌شده و با تبدیل‌شدن به سدیم خنثی می‌شود.

سدیم لوریل اتر سولفات خاصیت کف‌زایی بسیار خوبی دارد. این موضوع در حالی اتفاق می‌افتد که کف آن سبک و حالت کرمی ندارد و در مجاورت چربی‌ها زود از بین خواهد رفت و به راحتی در آب‌های سخت و معمولی با کف زیاد حل می‌شود و با سایر افزودنی‌های سازگار می‌باشد. این ماده موجب تحریک‌کنندگی پوست می‌شود و به ساختمان دو لایه چربی در پوست آسیب می‌رساند، بنابراین تبخیر نامحسوس پوست را زیاد کرده و سبب خشکی آن می‌شود. نتیجه این است که در صورت همراهی تگزاپـن با سایر مواد فعال سطحی آنیونی، آمفوتریک و غیر یونی کیفیت و میزان شویندگی و کف‌کنندگی در سطح مطلوبی فراهم می‌شود.
جهت خرید این محصول با شماره های زیر تماس بگیرید.
09195380572 معین
03195023713

237 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵