فروش عمده ی ماسک نانو ضد ویروس

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 42220
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09109821462
    ایمیلmaryamnoury54@gmail.com
    نام و نام خانوادگیasannama1
    نام واحد تجاریasannama1
    استانتهران
    شهرتهران

قابل توجه بیمارستان ها ، نهاد های دولتی ، شرکت ها ی خصوصی و سایر آحاد مردم
فروش عمده ی ماسک نانو ضد ویروس با نام نور پاک توسط شرکت آسان نما که به طور تخصصی در حوزه «پوششهای پایدار ضدعفونی کننده» فعالیت می‌کند آغاز شد .
ویژگی های ماسک نانوفوتوکاتالیست نورپاک :
1- عملکرد ضدویروس بودن این ماسکها : این ماسک ها مانع از ورود باکتری و ذرات حامل ویروس (در ابعاد بیش از چندصد نانومتر) نیز می شوند.
2- استفاده از تیتان : ماسک «نورپاک»، از مکانیزم فوتوکالیستی ذرات نانو نظیر تیتان استفاده می‌کند و به طور پیوسته، قادر به استریل کردن سطح خود و هوای عبوری از آن خواهد بود.
3- شارژ مجدد با نور خورشید :با هرگونه نور مرئی (نور خورشید یا انواع نور داخلی) شارژ می‌شوند و عملکرد آنتی باکتری و آنتی ویروس قوی از خود بروز می‌دهند
4- طول عمر : . برخلاف انواع ماسکهای معمولی که حداکثر برای یک شیفت کاری (8ساعت) قابل استفاده هستند و پس از آن خاصیت خود را از دست داده و حتی خود می‌توانند باعث آلودگی شوند، «ماسکهای نورپاک»، بسته به نوع پارچه و نحوه تثبیت مواد سطح بیرونی با استفاده از نانوذرات با پایه فوتوکاتالیستی با پایدار ماندن خاصیت ضدمیکروبی و ضدویروسی بدون نیاز به شستشو و حفظ ساختار الیاف بکار رفته در ماسک، بین 1 تا 3 ماه عمر مفید دارند
5- خاصیت خود تمییز شوندگی : سطح بیرونی این ماسکها، خاصیت «خودتمیزشوندگی» دارد. کافی است با اسپری آب یا قراردادن در جریان آب کم‌فشار، سطح ماسک را خیس کنید و در معرض آفتاب آن را خشک کنید. با مراقبت از پوشش نانویی سطح بیرونی ماسک، طول عمر آن افزایش پیدا می‌کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت محصول با شماره ی 09109821462 تماس حاصل فرمایید .

133 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵