نمایندگی فروش روغن کرچک

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 42560
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09195380572
    ایمیلtina8008313@gmail.com
    نام و نام خانوادگیمعین
    نام واحد تجاریمعین
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرستهران

روغن‌کرچک دارای مصارف صنعتی و دارویی است. این روغن معمولاً به عنوان یک افزودنی در مواد غذایی، داروها و محصولات مراقبت از پوست، و همچنین یک روان‌کننده صنعتی و مولکول سوخت بیودیزل استفاده می‌شود. در مصر باستان، روغن کرچک به عنوان سوخت در لامپ‌ها سوخته شده بود، به عنوان یک درمان طبیعی برای درمان بیماری‌هایی مانند تحریک چشم و حتی برای زنان باردار استفاده می‌شود. امروزه روغن‌کرچک به طور طبیعی برای درمان‌های معمول مانند یبوست و بیماری‌های پوستی باقی می‌ماند و معمولاً در محصولات زیبایی طبیعی استفاده می‌شود.

استفاده از روغن‌کرچک به زخم یک محیط مرطوب را ایجاد می‌کند که باعث بهبودی و جلوگیری از خشک‌شدن زخم‌ها می‌شود. اسید چرب است که برای کاهش درد و التهاب در آزمایشگاه و مطالعات حیوانی کمک زیادی کرده است.

روغن‌کرچک داراي خواص ضد میکروبی است که ممکن است در هنگام برداشتن باکتری‌ها در برابر رشد باکتری‌ها تاثیر بگذارد. یک مطالعه لوله‌ی آزمایشگاهی نشان داد که عصاره روغن‌کرچک دارای قدرت ضد باکتری قوی است و مانع از رشد چندین باکتری از جمله استافیلوکوک اورئوس می‌شود. روغن‌کرچک نیز یک مرطوب‌کننده طبیعی است، بنابراین ممکن است باعث تمیز شدن پوست التهاب و تحریک شده در افراد مبتلا به آکنه شود.

87 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵