فروش خط تولید نایلون و نایلکس | نایلون و نایلکس | مدیران صنعت پارس | تولید صنایع پلاستیکی | دستگاه دوخت و برش | دستگاه دوخت و پرفراژ | سفره یک بار مصرف | کیسه زباله رولی

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 43126
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09195024171
    ایمیلmrgholami.pars@gmail.com
    نام و نام خانوادگیآقای غلامی
    نام واحد تجاریغلامی
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرستهران - باقرشهر - جاده قمصر - چله دوان - پلاك ٥

فروش خط تولید نایلون و نایلکس در کشور توسط مجموعه های صنعتی مختلفی انجام می گیرد تا کارخانه ها و کارگاه های صنعتی مربوط به این حوزه بتوانند تولید انواع نایلون و نایلکس را به کمک این خط تولید ها انجام دهند.
.
مجموعه ی «مدیران صنعت پارس» به عنوان یکی از با سابقه ترین مجموعه های صنعتی در کشور در حال فعالیت است که در زمینه ی فروش خط تولید نایلون و نایلکس آماده ی همکاری با مشتریان خرید این خط تولیدی می باشد.
.
نایلون و نایلکس دو محصول مختلف تولید صنایع پلاستیکی محسوب می شوند که هر یک ویژگی ها و مشخصات مخصوص به خود را دارد. پلاستیک های رکابی که در فروشگاه ها و مراکز خرید مورد استفاده قرار می گیرند همان نایلکس ها هستند.
معمولاً برای تولید نایلکس از پلی اتیلن سنگین استفاده می شود اما برای آن که این محصول خاصیت انعطاف پذیری و دوخت آسان هم داشته باشد گاهی هنگام تولید از پلی اتیلن سبک نیز استفاده می گردد.
.
اکثر مصرف کنندگان و فروشندگان ، پلی اتیلن های سبک را با نام نایلون می شناسند که به نام های نایلون گلخانه ای، نایلون شیرینگ، نایلون چاپی دسته دار و نایلون حبوباتی مشهور هستند.
.
با توجه به استفاده گسترده و کاربرد زیادی که این دو محصول در مصارف خانگی و صنعتی دارند گروه صنعتی « مدیران صنعت پارس » اقدام به فروش خط تولید نایلون و نایلکس با استفاده از بهترین دستگاه های دوخت و بسته بندی کرده است تا بتواند نیاز تولیدکنندگان داخلی را به خرید این خط تولید پاسخ دهد.
دستگاه دوخت و برش و دستگاه دوخت و پرفراژ نیز دو بخش اصلی از این خط تولید به شمار می روند.
.
همانطور که گفته شد موارد مصرف نایلون و نایلکس متنوع و زیاد است. از جمله کاربرد های نایلکس می توان به تولید سفره یک بار مصرف، نایلکس فروشگاهی، کیسه فریزر و کیسه زباله رولی اشاره کرد.
.
«برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فروش خط تولید نایلون و نایلکس و یا دریافت مشاوره رایگان می توانید از طریق شماره مندرج در آگهی با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.»

205 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵