انواع قرنیز – کابینت و درب چوبی با قیمت مناسب

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 44987
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09038017366
    ایمیلdoctorchoob@gmail.com
    نام و نام خانوادگیdoctorchoob
    نام واحد تجاریdoctorchoob
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرسسهروردی جنوبی خیابان اورامان نبش کوچه ی اسلامی پلاک 17 واحد 5

نحوه انتخاب کابینت مناسب برای خانه، از جمله مهم ترین کار هایی است که هنگام خرید باید به آن توجه شود؛ چرا که کابینت مهم ترین و بزرگ ترین بخش آشپز خانه است و باید در انتخاب آن با توجه به اندازه و رنگ سایر تجهیزات و هم چنین رنگ دیوار و کف پوش و… دقت های لازم را کنید.

شرکت دکتر چوب در این مقاله به شما اطلاعاتی ارائه می دهد، تا شما با توجه و رعایت این موارد بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

شما می توانید با شرکت دکتر چوب تماس بگیرید و هرچه سریع و تر و بهتر به این اطلاعات دست پیدا کنید و هم چنین می توانید طرح های مد نظر خود را سفارش دهید و از قیمت مناسب و کیفیت بالای کابینت لذت ببرید.

مهم ترین معیارهای انتخاب قرنیز مناسب اضافه کردن گوشه های معماری و قالب به یک سازه شبیه به اضافه کردن قاب به یک تصویر است و جلوه ای بسیار کامل تر به آن می بخشد. این که آیا ویژگی های خانه مدرن یا معمولی است ، قرنیزها و قالبها یک عنصر زینتی و زیبایی را به آن اضافه می کنند. در معماری قرنیز هم کاربردی و هم از نظر زیبایی شناختی است که به صورت نواری افقی پایین ترین قسمت یک دیوار داخلی را پوشانده است، و باعث می شود که خانه بزرگتر به نظر برسد. قرنیز از دیوار در برابر خراش، لک و سایش محافظت می کند و مانع از رسیدن رطوبت به قسمت های بالای دیوار می شود. به کار بردن قرنیز در طراحی داخلی از قدیم و در زمان یونان باستان رواج داشته است. در اصل در آن زمان برای رفع مشکل شوره و نم روی دیوار قرنیزها ابداع شدند. قرنیز می تواند از جنس چوب، سنگ، ام دی اف و پلاستیک باشد و در رنگ ها و اندازه های متنوعی تولید می شوند.قرنیز سنگ: این از قدیمی ترین انوع قرنیز است و از سنگهای مثل: مرمر، سرامیک، سنگ های طبیعی و تراورتن ساخته می شود. این قرنیز توسط دستگاه CNC تراشیده می‌شود و همانند قرنیز چوبی جلوه‌ای زیبا به دکوراسیون اضافه می‌کند، و طرفداران خاصی در طراحی دکوراسیون خانه دارد. البته باید دانست که قرنیزهای سنگی برای پوشش کابل‌ها مناسب نمی باشند چون توپر هستند. همچنین این نوع قرنیزها بسیار سخت از سازه جدا می‌شوند و نمی توان آن ها را به‌ سادگی به مکان دیگری منتقل کرد.

یکی از دغدغه های مهم انسان این است که در فضایی زندگی کنند که امنیت داشته باشد. درب از عواملی است که میتواند امنیت را در فضای زندگی انسان ها ایجاد کند و در واقع درب ساختاری از صفحات چوبی و فلزی ارتفاع مختلف که از قد افراد بلندتر است و دو اتاق یا دو فضا را ازهم جدا میکند.در واقع وظیفه اصلی درب تفکیک کردن و احترام دادن به مکان و فضایی است و یا فقط برای عبور و مرور افراد مورد استفاده قرار میگیرد.

از دلایلی مهم دیگری که از درب استفاده میشود می توان به دلایلی مثل جلوگیری از ورود هوای گرم یا سرد در امان ماندن انسان ها از حیوانات و حشرات موذی اشاره کرد. با مرور زمان ساختار درب خیلی متفاوت شد امروزه استفاده از درب فقط برای حفظ حریم خصوصی است و دیگر بحث جلوگیری از ورود و خروج هوا و یا در امن بودن از حشرات موذی مطرح نیست

224 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵