خرید طلا و جواهر برای کودکان گالری گیتی

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 47224
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09356865921
    ایمیلgitigoldgallery@yahoo.com
    نام و نام خانوادگیگیتی گلد
    نام واحد تجاریگیتی گلد
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرستهران بزرگراه شهید ستاری مجتمع تجاری کوروش پلاک10

گالری گیتی گلد با ما خاص بودنو تجربه کنید

امروزه به راحتی می توان طرح و مدل جواهرات دلخواه خود را سفارش داد . در این راستا می توانید نام و تارخ تولد ؛ یا هر طرح ویژه ای را بر روی قطعه طلا (زنجیر ؛ آویز، دستبند) اعمال کنید . مطمئن باشید گالری گیتی گلد بهترین ها را برای شما عزیزان در نظر گرفته است0

دستبند طلای کودکانه
این گونه دستبندها اصولا طرح های کودکانه ای دارند و از مهره و یا مروارید های کوچک در ساختار آن ها به کار می رود . مادران گرامی می توانید از سایر دستبند های کودکانه سفارشی ،آنتیک ؛ طلا و یا نقره نیز برای فرزند خود خریداری کنید . از مزایای دستبند های کودکانه این است که علاوه بر دختران برای پسران نیز قابلیت استفاده دارد .

آویز طلای کودکانه
همان طور که از نامش بر می آید ؛زنجیری ساده با پلاکی بسیار کوچک است که در کنار سادگی ؛زیبایی و جلوه ی منحصر به فردی دارد . حتی می توان پلاک این زنجیر را از طرح های چشم نظر انتخاب کرد که امروزه خواهان بسیاری دارد .

گوشواره طلای کودکانه
همان طور که می دانید بیشتر برای نوزادان دختر خریداری می شوند . نوزادان دختر با گوشواره زیباتر و دوست داشتنی تر هستند . اما برای پوشیدن گوشواره ابتدا باید گوشتان را سوراخ کنید ولی در این نمونه ها که خاص نوزادان ساخته شده اند، نیازی به سوراخ کردن گوش نیست . نام دیگر این گوشواره ها ؛گوشواره آهنربایی است . البته باید اطمینان داشته باشید که نوزاد شما آلرژی و حساسیت با این نوع آلیاژ نداشته باشد .

انگشتر طلای کودکانه
این گونه انگشتر ها کوچک ولی بسیار بامزه هستند که در شکل، اندازه و سایز های بسیار متنوعی در بازار وجود دارند . در انتخاب سایز انگشتر برای فرزندتان دقت لازمه را به کار بگیرید نه آنقدر تنگ باشد که جلوی جریان خون را بگیرد و نه شگشاد باشد و از دستش بیوفتد . سایزی انتخاب کنید که تا چندین سال نیازی به تعویض آن نباشد .

سفارش طلا و جواهرات کودکانه
اگر به دنبال خریدی زیبا ، خاص و متفاوت می گردید و یا قصد دادن هدیه ای ویژه و منحصر به فرد به عزیزانتان دهید، می توانید به گالری گیتی گلد مراجعه کنید و از تمامی مدل های این گالری دیدن کنید. گیتی گلد طراح و تولید کننده انواع گردنبند اسم ، آویز ، انگشتر ، دستبند و محصولاتی سفارشی و بی نظیر برای تمامی افرادی که به دنبال خاص بودن هستند ، می باشد.

239 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵