تولید انواع ورق لاستیکی- کیمیا صنعت

1 سال قبل در اصفهان ، اصفهان
کد آگهی : 48812
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09131144229
    تلفن ثابت03133243750-4
    ایمیلco_kimiasanat@yahoo.com
    نام و نام خانوادگیاردشیر زاهدی
    نام واحد تجاریاردشیر زاهدی
    استاناصفهان
    شهراصفهان
    آدرسخیابان امام خمینی- نبش خیابان طالقانی- روبروی اداره برق عاشق آباد

ورق های لاستیکی به صورت عایق لاستیکی می باشد، که معمولاً به عنوان واشرهای آببندی، کفپوش، ضربه گیر، پرده صنعتی، آببندی سطوح مخازن (رابرلاینینگ) و گسکت مورد استفاده قرار می گیرد.

ورق لاستیکی مصنوعی یا (SBR (Styrene Butadiene Rubber
قیمت مناسب، مقاومت در برابر سایش، داشتن حالت ارتجاعی و انعطاف پذیری ورق های لاستیکی را جهت تولید در موارد عام نظیر لرزه گیر،
ضربه گیر، واشر، آببندی آب و هوا و … مناسب کرده است. به نحوی که امروزه ورق های لاستیکی، بیشترین حجم تولید در صنعت لاستیک سازی به خود اختصاص می دهد. چگالی ورق های لاستیکی استایرن بوتادین رابر (SBR)، 5/1 (m/v) می باشد.

ورق لاستیکی ضد روغن یا (NBR (Nitrile Butadiene Rubber
لاستیک ضد روغن و ضدسایش NBR با دارا بودن خواص مکانیکی عالی در پتروشیمی، نیروگاه ها، ادوات چاپ، پمپ ها و مخازن سوختی و … مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله ویژگی ورق های لاستیکی ضدروغن، می توان به مقاومت حرارتی از 40- تا 120+ درجه سانتی گراد و چگالی 4/1 (m/v) اشاره نمود. کیمیا صنعت توانمندی تولید ورق های لاستیکی ضدروغن (NBR) از سختی50 تا 80 (Shre A) را دارا می باشد.
ورق لاستیکی طبیعی (NR (Natural Rubber
دارای خاصیت ارتجاعی و استحکام کششی بالایی می باشد و در پمپ‌های سوخت، واشرها، آب‌بندها، ضربه گیر، لرزه گیر و درزگیرها استفاده می‌شوند. ویژگی چشمگیر ورق های لاستیکیNR ، مقاومت بسیار بالا در برابر سایش می باشد.

ورق لاستیکی ضد اسید یا (EPDM (Ethylene Propylene Diene Monomer
ویژگی مهم ورق های لاستیکی ضداسید مقاومت بالا در برابر مواد اسیدی، گازها، زنگ زدگی، آب شور، ازون، نور خورشید، الکتریسیته و شرایط سخت جوی می باشد. ورق های لاستیکی EPDM (اتیلن پروپیلن داین مونومر) دارای چگالی3/1 (m/v) بوده و به عنوان گسکت (واشر) در صنایع نیروگاه و پالایشگاه کاربرد بسیاری دارد.
ورق لاستیکی سیلیکون (Silicon)

این نوع از لاستیک دارای مقاومت حرارتی بالائی است و به دلیل بهداشتی بودن در صنایع غذایی، پزشکی، بهداشتی و داروئی مورد استفاده قرار
می گیرد.

172 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵