کفسابی سنگسابی نماشویی

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 55127
    قیمت22,000 تومان
    شماره همراه09129376801
    ایمیلgaderasadifard@gmail.com
    نام و نام خانوادگیمحمدامین اسدی
    نام واحد تجاریمحمدامین اسدی
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرستهران بهارستان کاج ۳ پ۱۴

سنگسابی چگونه انجام می‌شود ؟

سنگسابی یعنی لایه روبی سنگ و مخصوصا اگر برای کفپوش ملک خود از سنگ استفاده کرده باشید , ممکن است که سنگ ها کاملا صاف و هم تراز نباشند که در این صورت می‌توانید با استفاده از خدمات سنگسابی , سطح را کاملا صاف و صیقلی کنید.

اگر هم چندین سال است که در سطح کف از سنگ برای کفپوش استفاده کرده اید , احتمالا به مرور زمان سنگ کف دچار آلودگی و کثیفی شده است یا به علت رفت و آمد زیاد دچار شکستگی یا حفره شده باشد که در این حالت هم می‌توانید از سنگسابی برای ساب سنگ استفاده کنید.

اگر نیاز به مشاوره برای اجرای سنگسابی دارید , همین حالا با کفسابی اسدی تماس بگیرید!

معمولا به وسیله دستگاه ساب‌زن هر سنگ را 6 تا 10 بار, به وسیله‌ی لقمه‌های مختلف ساب می‌زنند تا به نتیجه مطلوب برسند. لقمه یکی از بخش‌های اصلی دستگاه ایتالیایی ساب‌زن است که شکلی شبیه به صابون جامد یا یک آجر دارد.

 

عملا برای سنگ های با جنس مختلف می‌توان از سنگسابی استفاده کرد تا هم بحث تمیزی و نظافت سطح را برطرف کرده باشیم و هم جلوه ای بسیار زیبا به سطح ملک خود بدهیم!

 

برای اهداف مختلف از لقمه‌های مختلف استفاده می‌شود , لقمه‌ای که برای هم تراز کردن کف کاربرد دارد با لقمه‌ای که برای براق کردن سطح استفاده می‌شود تفاوت اساسی دارد.

 

موارد خاص دیگری هم وجود دارد که می‌توان با انجام سنگسابی یا ساب سنگ , کاملا آن ها را برطرف کرد. فرض کنید که برای نقاشی واحد , به خاطر بی دقتی شما یا کارگر یا هر مورد دیگری , به صورت اتفاقی رنگ روی سطح سنگ بریزد و یا به هر علت دیگری چسب یا سیمان یا ملات بر روی سطح سنگ بریزد , این اتفاق ها باعث می‌شود که زیبایی سطح کاهش یابد . در این شرایط نیز با انجام سنگسابی , می‌توانید این مشکلات را نیز به صورت کامل حل کنید.

124 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵