قالیشویی نیاوران

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 59706
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09222800197
    ایمیلpari@gmail.com
    نام و نام خانوادگیمریم مرادی
    نام واحد تجاریمریم مرادی
    استانتهران
    شهرتهران

قالیشویی نیاوران

قالیشویی نیاوران به عنوان یکی از خدماتی که قالیشویی سه سوت برای شمال تهران ارائه داده است تا دسترسی راحتتری را برای عزیزان ساکن در آن منطقه فراهم نماید.
فرش‌های ایرانی برای هر خانه‌ای حکم الماس را دارند! بخش زیادی از هنر ایرانی در همین فرش‌ها خلاصه می‌شود، روزهای زیادی برای بافته شدن رج به رج آن زحمت کشیده شده و آینده آدم‌های زیادی در تارو پود آن تنیده شده است، نگه‌داری از این هنر، کار ساده ای نیست. یکی از موارد مهم در نگه‌داری از فرش، شست‌و‌شوی آن است. اگر فرش‌ها طبق اصول استاندارد قالیشویی شسته نشو قالیشویی در کرج

ند، باعث خرابی و از بین رفتن بافت آن‌ها می‌شود. در واقع شستن قالی یکی از دغدغه های صاحبان فرش و فرش‌ها یکی از دارایی‌های ارزشمند خانه­ ها هستند. آن‌ها به خانه ­ها سرزندگی زیاد و غیرقابل توصیفی می بخشند و در شیوه زندگی ساکنان تاثیر به سزایی دارند.
اما چطور می‌شود از بین همه ی شرکت های فعال در زمینه قالیشویی در سطح شهر تهران، بهترین آنها را انتخاب کرد؟! در تعریف کلی، این خدمت شامل شستشو، غبارروبی و لکه‌گیری می‌شود. انتخاب بین چند شرکت با امتیازهای مختلف و خواندن نظرات دیگران راجع‌به آنها، همیشه هیجان انگیز است. اما قالیشویی­ های خوب دارای شاخصه­ ها و فاکتورهایی می­باشند که می­توان با این شاخص­ها آن­ها را شناسایی و فرش خود را به آن­ها سپرد و با بهترین روش شستشو نمایند.

https://3sot-carpet.com/%D9%82%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86/

274 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵