فروش لنز های تلسنتریک شرکت optotune درشرکت بینا صنعت

1 سال قبل در آذربايجان شرقي ، بناب
کد آگهی : 60383
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09143104508
    ایمیلinfo@binasanat.com
    نام و نام خانوادگیبیناصنعت ویرا
    نام واحد تجاریبیناصنعت ویرا
    استانآذربايجان شرقي
    شهربناب
    آدرستبریز، شهرک صنعتی غرب، شهرک فناوری خودرو، پلاک 212

در سال‌های اخیر استفاده از تکنولوژی بینایی ماشین در اندازه‌گیری کاربردهای بسیار فراوانی داشته است. دوربین‌ها، سیستم‌های نورپردازی و نرم‌افزارهابسیار بهبودیافته است و تجربه نشان داده است که با بالا رفتن دقت اجزای نورپردازی عملکرد بهتری نسبت به اندازه‌گیری تماسی یا لیزری است.
سازندگان موفق درزمینه بینایی ماشین انتگرالی به‌طور فزاینده‌ای آگاهی دارندکه با بالا رفتن کیفیت لنزها عملکرد برتری را خواهند داشت و لنزهای تلسنتریک(Telecentric) برای هرگونه تصویربرداری و اندازه‌گیری ابعاد لازم است؛ مهندسان نرم‌افزار برای آنکه در اندازه‌گیری قطعات مکانیکی دقت بالایی داشته باشند به تصاویری با کنتراست بالا با کمترین اعوجاج هندسی نیاز دارند. اثر پسپکتیور، باعث تغییرات بزرگنمایی در نقاط مختلف جسم درزمانی به‌صورت دقیق در جای خود قرار ندارد یا جسم در موقعیتی قرار دارد که بسیار حالتسه‌بعدی دارد، که باید با تنظیمات دقیق اثرات آن را حذف نمایید.علاوه بر مشکلات پردازش تصویر، طراح سیستم‌های بینایی ماشین باید تمامی این مشکلات رایج را نیز در نظر بگیرد.
تغییرات بزرگنمایی به دلیل جابجایی شیء
اعوجاج تصویر
خطاهای پرسپکتیو
وضوح تصویر ضعیف
تشخیص موقعیت لبه نامطمئن
لنزهای تلسنتریک این مسایل را کاهش یا حتی در برخی از موارد حذف کرده است، و به همین دلیل تبدیل به یک مولفه کلیدی برای تمام کسانی که در حال توسعه برنامه های اندازه گیری دقیق هستند شده است.شرکت بیناصنعت ویرا با هدف توسعه علوم بینایی ماشین و هوش مصنوعی درصنایع در تلاش است تا بهترین راهکارهای عملی در زمینه فعالیت خود را به مشتریان ارائه دهد. شرکت بیناصنعت ویرا همچنین در زمینه واردات دوربین ها و لنزها صنعتی و دیگر محصولات مربوط به صنعت پردازش تصویر و بینایی ماشین فعالیت داشته و همواره متعهد است تا بهترین محصولات و خدمات مورد نیاز مشتریان خود را با حداقل زمان و هزینه ممکن فراهم سازد.
تلفن
09143104508

83 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵