سیستم کنترل تردد مبتنی بر RFID

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 604
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09121314093
    تلفن ثابت02144487100
    ایمیلcommercial@behpardaz.net
    نام و نام خانوادگیبهپرداز جهان
    نام واحد تجاریبهپرداز جهان
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرستهران

در این سامانه با استفاده از داده خوان (ریدر) به جای قفل ، و تعریف کارت هوشمند به جای کلید ، امنیت فیزیکی ساختمان مورد کنترل قرار می گیرد. نرم افزار و سخت افزار (انواع ریدر و کنترلر) این سامانه بطور کامل در کشور بومی سازی شده است.با پیاده سازی چنین سیستمی علاوه بر افزایش امنیت فیزیکی ساختمان ،می توان گزارشات متنوعی از حضور و عدم حضور پرسنل و مهمانان به سازمان ، ردیابی افراد در سازمان دریافت نموده و زون های مجاز و غیر مجاز در ساختمان را مشخص نمود.
تفاوت عمده این سیستم با کنترل تردد های موجود در قابلیت یکپارچه شدن با سیستم کنترل تردد پارکینگ ، آسانسور و حضور و غیاب می باشد. معماری ساده سخت افزاری و قابلیت های آن باعث کاهش هزینه تجهیزات نسبت به راه کارهای مشابه در ایران می باشد.
مشخصات سخت افزار
کنترلر مرکزی :
– امکان ذخیره 11.000 کلید(کارت)
– امکان داشتن 250 جدول زمانی
– امکان ذخیره 13.000 رویداد
– ماژول شبکه
– ماژول شارژ باتری و باتری
درب بازکن :
– امکان استفاده از کارت 125 kHz
– امکان استفاده از کارت Mifare برای امنیت بیشتر
– دارا بودن صفحه کلید برای وارد کردنCode Pin

مزایای بکارگیری
1- امنیت بیشتر : نظر به اینکه قفل های کارتی از روشهای ویژه شناسائی استفاده میکنند امکان عبور از اینگونه سیستمها وجود ندارد.
2- جلوگیری از تجمع کلیدها: سعی کنید تعداد کلیدهائی را که روزانه با خود حمل میکنید را بشمارید. با استفاده از سیستمهای کنترل تردد اغلب این کلیدها جای خود را به یک کارت کوچک شبیه به کارت پرسنلی می دهند. تصور کنید با یک کارت در ورودی آپارتمان – در واحد آپارتمانی – درصورت نیاز در تک تک اتاقها – در دفتر کار – در کشو میز – در گاو صندوق و … را میتوانید باز کنید .
3- اگر کارت کلید را گم کنید ؟ اگر کارت کلید را گم کنید به راحتی میتوانید آن کارت را برای سیستمهای تعریف شده غیر فعال کنید و کارت دیگری را برای کلیه سیستمها تعریف کنید. این یکی از بزرگترین مزایای سیستمهای کنترل دسترسی با استفاده از کارتهای هوشمند است. در سیستمهای سنتی در صورتیکه کلید خود را گم کنید، حتی پس از پیدا کردن آن نگران تکثیر کلید توسط سایر افراد خواهید بود ولی در اینگونه سیستمها اگر کارت خود را پیدا نکردید آن را از کلیه سیستمها حذف می کنید و اگر کارت را یافتید می توانید مطمئن باشید که تکثیر نشده است.
4- جلوگیری از فراموشی و سردرگمی: با توجه به اینکه تنها یک کارت کلید برای کلیه درهای منزل و اداره و حتی کارت پرسنلی کافی است (توجه شود که در صورت نیاز میتوانید برای هر در یک کارت کلید نیز تعریف کنید) هنگام باز کردن درها نیازی به جستجو بین انبوهی از کلیدها وجود ندارد. کارتهای کلید در انواع کارتهای نازک ، ضخیم و تگ- شبیه به جاسوئیچی – ارائه می شود.

3122 بازدید کل ، 3 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵