تگزاپن

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 61330
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09122904487
    ایمیلshimi.sanat.radis@gmail.com
    نام و نام خانوادگیشمولی
    نام واحد تجاریشمولی
    استانتهران
    شهرتهران

تگزاپون
تگزاپون که نام علمی آن سدیم لوریل اتر سولفات است ماده ای خمیری شکل، نیمه شفاف، به رنگ سفید یا زرد و دارای بوی ملایم می باشد. این ماده با غلظت های 30 و 70 درصد در بازار موجود است.
این ماده حاوی مقدار اندکی نمک میباشد که هنگام رقیق شدن در آب در غلظت های معمولی ویسکوزیته پایینی از خود نشان می دهد و هنگامی که سدیم کلراید و آلکانول آمید به آن افزوده می شود ویسکوزیته آن تنظیم خواهد شد.
ویژگی های تگزاپون
این ماده دارای خاصیت کف زایی خوبی بوده ولی کف آن سبک است و حالت کرمی ندارد و در مجاورت چربی ها از بین می رود و به آسانی در آب های سخت و معمولی با کف فراوان حل می شود و با سایر افزودنی ها سازگار است. دارای طبیعت تحریک کنندگی پوست می باشد و به ساختمان دو لایه چربی در پوست آسیب می رساند و سبب افزایش تبخیر نامحسوس پوست و خشکی آن می گردد. بنابراین درصورت همراهی آن با دیگر مواد فعال سطحی آنیونی، آمفوتریک و غیر یونی، کیفیت و میزان کف کنندگی و شویندگی در سطح مطلوبی تامین می گردد.
کاربردهای تگزاپون
تگزاپون دراکثر مواد تجاری شوینده ها مثل مایع ظرفشوئی و پاک کننده‌های صنعتی (کارواش و کف شورها و بر طرف کننده روغن) و در بیش از 90 % مواد بهداشتی و پاک کننده بدن و سر از قبیل خمیر دندان، صابون، شامپو، کرم ولوسیون چه به صورت مایع یا غیرمایع جهت زدودن چربی به عنوان ماده کف کننده و پاک کننده و امولسیون کننده مواد چسبنده بکار می رود و جزو مواد اولیه آرایشی و داروئی است. تگزاپون به عنوان اکتیوآنتیک همراه ماده صدفی کننده در محصولات بهداشتی که بصورت صدفی می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این ماده میتوان براحتی و بدون نیاز به دما دهی و همزدن در دور بالا با افزودن موارد دیگر بسته به فرمولاسیون به نتیجه مطلوب رسید.
سایر اقلام از جمله:
اسانس
لورامید
اسیدفسفریک
متیل سالیسیلات
اسید فسفریک
متیل پارابن و پروپیل پارابن
سدیم ساخارین
لستین
اسیدبوریک
بوراکس دکا و پنتا
کازئینات سدیم و…موجود میباشد.
بازرگانی شیمی صنعت رادیس تامین کننده مواد اولیه ارایشی و بهداشتی،شوینده ها و خوراکی میباشد.
شرکت ما مفتخر است ، اجناس فوق را در انبار تهران برای شما مشتریان گرامی به اقصی نقاط کشور ارسال نماید .لطفا جهت سفارش و اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.
برای ارتباط با ما با شماره های:

09122904487
09199358766
02126653151
02126653440

تماس حاصل فرمایید.
باتشکر

147 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵