ایزوگام ایزودژ

1 سال قبل در يزد ، تهران
کد آگهی : 61467
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09134545488
    ایمیلm.mahta68@gmail.com
    نام و نام خانوادگیمهتا شاهدی
    نام واحد تجاریمهتا شاهدی
    استانيزد
    شهرتهران
    آدرسیزد، اردکان ، جاده اردکان به چک چک ،کارخانه ایزوگام ایزودژ تهران، خیابان پاسداران، خیابان دولت، نبش کوچه پوریا، طبقه همکف، پلاک 1

رطوبتی که به دنبال شستشو و بارش برف و باران در خانه‌ها ایجاد می‌شود می‌تواند بر دیوار قسمت‌های مختلف خانه مانند سرویس بهداشتی، نمای بیرونی خانه و بخش‌های دیگر تاثیر گذاشته و موجب نم دادن و پوسته شدن رنگ دیوار شود که با گذشت زمان طول عمر مصالح را کاهش داده و به فرسودگی سریعتر سازه منجر می‌شود.

عایق ‌رطوبتی در واقع یک پوشش جایگزین برای انواع عایق ‌رطوبتی سنتی مانند قیر گونی، ایزوگام و قیر گونی و کاهگل است که عمدتا در مناطقی انجام می‌شد که رطوبت زیادی در آنجا وجود داشت و کمک می‌کند تا نم و رطوبت به فضای داخلی ساختمان نفوذ پیدا نکند. به عبارت دیگر عایق ‌رطوبتی دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر انبساط و انقباض مصالح در یک سازه است که به راحتی نیز اجرا و ترمیم می‌شود.
ایزوگام گروه تولیدی ایزودژ در سال 1379 با هدف تولید انواع عایق‌های رطوبتی مطابق با استانداردهای روز دنیا تأسیس گردید.
به دلایل زیست محیطی، مرغوبیت، کاربرد ساده و حمل و نقل آسان، محصولات ایزوگام ایزودژ جانشین برتر از قیرگونی و آسفالت در میان رقبا، شناخته شده است. همچنین توانسته کلیه مراحل آزمون از طرف مصرف کننده را بخوبی پشت سربگزارد و امروز با داشتن آزمایشگاه مجهز، واحد تحقیق و توسعه، کارشناسان مجرب، مدیران تحصیلکرده و متخصص در تولید انواع عایق با کاربردهای مختلف، در رده بهترین عایق های رطوبتی قرار گرفته و گوی سبقت را از سایر تولیدات مشابه برباید.

156 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵