محصولات اتوماسیون صنعتی GMI

1 سال قبل در قزوين ، قزوين
کد آگهی : 62907
    قیمت1 تومان
    شماره همراه09122811040
    ایمیلiaproducts.ir@gmail.com
    نام و نام خانوادگیابراهیم حاجی نور محمدی
    نام واحد تجاریابراهیم حاجی نور محمدی
    استانقزوين
    شهرقزوين
    آدرسگروه صنعتی کاسپین: قزوين، خیابان نادری شمالی، نبش كوچه شيرخورشيدی، پلاك ٢٥٧، طبقه دوم، واحد ۴

محصولات GMI
چنانکه اشاره شد این شرکت تولیدکننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی با عطف توجه به نیازهای امنیتی مشتریان است. محصولات GMI در زمینه های صنعتی و کاربردی گسترده قابلیت بهره گیری دارند و از این رو طیف گسترده ای از مشتریان خواهان این تجهیزاتند. در ادامه به معرفی عمده محصولات GMI می پردازیم:

– جداسازهای یا ایزولاتورهای ایمن ذاتی: این تجهیزات ساده ترین و مقرون به صرفه ترین ابزارها برای ایمن سازی در برابر محیطها و پارامترهای خطرزا هستند. عمده کاربرد این دسته از جداسازهای GMI در ورودی آنالوگ، خروجی آنالوگ، ورودی دیجیتال، خروجی دیجیتال، مبدل سیگنال، مبدل خطر سریال، مبدل جداساز سلول، مبدل ارتعاش، ورودی فرکانس، تکرارکننده مقاومت، ورودی دما، دتکتور مایعات قابل اشتعال، دتکتور سیگار و مواردی از این دست است. هر یک از این محصولات دارای مدل ها و انواع بسیار متنوعی هستند که به فراخور نیاز صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

– رله های ایمنی: زمانی که بارگذاری مستقیما و توسط کنترل کننده ایمنی ممکن نباشد از رله های ایمنی استفاده می شود. برای مثال زمانیکه کنترلر ایمنی نتواند مقدار انرژی مورد نیاز برای لودینگ را فراهم کند، یا زمانیکه تماسهای چندگانه برای یک کنترل سیگنال مشخص مورد نیاز است از این رله ها استفاده می شود. این محصولات GMI نیز بر حسب تعداد کانال، متریال تماسی، ویژگیها، حداکثر نرخ تماس، حداکثر ولتاژ بارگذاری، دمای عملیاتی، درجه همبستگی ایمنی و مواردی از این دست به مدلها و انواع مختلف تقسیم می شوند.

– جداسازهای ایمن غیر ذاتی: این سری از محصولات GMI نیز برای ورودیها و خروجیهای آنالوگ، مبدلهای سیگنال، تکرارکننده مقاومت، ورودی دما و مواردی از این دست استفاده می شود.

– سیستم های مالتی پلکسر: زمانیکه نیاز باشد مقدار پایداری از متغیرها در فواصل دوردست در درسترس باشند می توان بجای سیم کشی طولانی هر یک از این متغیرها تا اتاق کنترل می توان کلیه سیگنالهای ورودی را به یک ملتی پلکسر در موقعیت مکانی مناسب قرار داد و به این ترتیب از مزیتهای این تجهیز شرکت GMI استفاده کرد. این تجهیز خطوط را به سنسورها وصل می کند و داده ها را از طریق یک خط ارتباطی مشترک به پایگاههای کنترلی ارسال می کند. این محصول نیز بسته به نوع کاربرد دارای مدلهای متنوع است.

– تغذیه کنندگان انرژی: GMI مدلهای متنوعی از این دست تجهیزات اتوماسیون صنعتی تولید می کند که دبا سطح تکنولوژی بالا، در گسترده ترین مختصات قابل دسترسی صاحبان صنایع و فناوری است.

– بوردهای ترمینال: این محصولات قابلیت اتصال آسان به بوردهای ترمینال ABB ،HIMA، یوکوگاوا، اینونسیس و تریکنکس دارند. این بوردها همچنین دارای سیستمهای رابط جدید HART هستند که تعداد ماژولهای مالتی پلکسر را به شدت کاهش می دهند.

– نشانگرها: نشانگرها یا اندیکاتورهای میدانی GMI را می توان به سری حلقه های 4 تا 20 میلی آمپر متصل کرد، یا می توان از طریقشان نواحی خطرناک را در نقاط ایمن کنترل نمود. این محصولات GMI مصرف بسیار کمی دارند و می توانند در داخل زمین نیز تنظیم شوند.

شرکت GMI در نقاط مختلف جهان از جمله ژاپن، آمریکا، روسیه، سنگاپور، امارات، چین و … دارای دفاتر نمایندگی و فروش است. این شرکت اتوماسیون صنعتی مازاد بر خدمات فروش، تأمین کننده خدمات فنی و مهندسی برای مشتریان است. این خدمات هم شامل خدمات تعمیراتی و مشاوره مهندسی در خصوص استفاده بهینه از تجهیزات موجود است، و هم دریافت کننده نیازهای سفارشی جهت تحقیق و توسعه و طراحی محصول.

106 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵