ردیاب,ردیاب خودرو ردیاب اهنربایی ماشین جی پی اس ماهواره ای

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 63839
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09901121732
    ایمیلgpsran99@gmail.com
    نام و نام خانوادگیgpran
    نام واحد تجاریgpran
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرسصادقیه

بهترین ردیاب ماشین و اهنربایی شارژی ردیابی است که بدون مشکل و قطع ارتباط سینگال ها را ارسال و دریافت کند تا مالک خودرو بتواند هر ثانیه که خواست به موقعیت و دیگر اطلاعات ماشین خود دست پیدا کند.

بهترین ردیاب جی پی اس های خودرو برای اتومبیل ها از وسیله نقلیه خود در برابر سرقت محافظت کنید. با ردیاب جیپیران همیشه مکان وسیله نقلیه خود را بدانید.

چه وسیله نقلیه خود را برای کار یا خرید در پارکینگ رها کنید انتظار دارید هنگام بازگشت در پارکینگ باشد. با این حال روزانه هزاران وسیله نقلیه در ایران به سرقت می رود.

بسیاری از مردم در جای خالی ماشین ایستاده اند و دزدی را از طریق تلفن به کلانتری گزارش می دهند. درک این موضوع که ماشین شما مدت‌ هاست از بین رفته است به سرعت به وجود می‌ آید و وحشت زیادی نیز به دنبال دارد.

با ترس شدید از اینکه آیا پلیس کشور می توانند خودرو را قبل از اینکه برای همیشه از بین بروند ردیابی کنند یا خیر باعث افزایش عدم اطمینان می شود. مکان یابی وسایل نقلیه بدون محافظت در برابر سرقت یا نصب بهترین ردیاب ماشین اغلب بسیار دشوار است. به همین دلیل است که باید بهترین ردیاب ماشین را شناساسیی کنید و برای وسیله نقلیه خود تهیه کنید.

وقتی ردیاب را نصب می کنید دیگر هر زمان که بخواهید می توانید از مکان اتومبیل خود با خبر باشید.

118 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵