منهول پلی اتیلن کیان صنعت پاسارگاد

1 سال قبل در تهران ، اصفهان
کد آگهی : 63947
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09017322066
    ایمیلkspcor@gmail.com
    نام و نام خانوادگیکیان صنعت پاسارگاد
    نام واحد تجاریکیان صنعت پاسارگاد
    استانتهران
    شهراصفهان
    آدرسجردن-ک نور- پلاک 8-واحد 6

منهول پلی اتیلن یا آدمروی پلی اتیلن گودالی است که تأسیسات زیر زمینی (مثل شبکه های فاضلاب، کابلهای مخابراتی و حوضچه ی شیرآلات و…) را به سطح زمین متصل می کند و توسط آن امکان دسترسی به این تأسیسات جهت هرگونه عملیات میسر می شود. این گودال باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا امکان حرکت یک انسان درون آن فراهم شود. مهمترین کاربرد منهولها را می‌توان ایجاد ایستگاههای دسترسی به نقاط مختلف شبکه‌های جمع‌آوری و انتقال فاضلاب دانست که امکان بازرسی خطوط، تهویه طبیعی و نیز تعمیر و نگهداری خطوط فاضلابرو را فراهم می‌آورد.
مقایسه منهول های مختلف
به طور کلی بر اساس جنس، سه نوع منهول در کشور مورد استفاده قرار می گیرد :

منهول های آجری
منهول های پیش ساخته یا درجای بتنی
منهول پلی اتیلنی
امروزه به دلیل داشتن دوام و خواص مکانیکی و اقتصادی خوب منهول های پلی اتیلن ، در بیشتر کشورهای صنعتی استفاده از منهولهای پلی اتیلنی جایگزین سایر منهول ها شده است .
انواع منهول
منهول های سنتی(بتنی و آجری)
منهول های پیش ساخته
منهول‌های سنتی
این منهول‌ها که در گذشته بسیار مورد استفاده قرار می-گرفت، از مصالح سنتی مانند آجر، سیمان و بتن ساخته می‌شوند. این منهول ها در حال حاضر نیز در برخی از مناطق و کاربری‌های خاص به عنوان تنها و آخرین راهکار مورد استفاده قرار می‌گیرد، مثلاً در کانالهای انتقال خط تلفن که در زیر رمین قرار گرفته‌است منهول‌های بتنی بسیار کاربرد دارند ولی در انتقال فاضلاب و سیالات منهول های پلی اتیلنی (پیش ساخته) کاربرد دارندمنهول‌های پیش ساخته
منهول پیش ساخته پلی اتیلن برای استفاده در سیستم‌های فاضلاب صنعتی و فاضلاب خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به استفاده روزافزون از محصولات پلیمری در صنایع مختلف جهان، این محصول می‌تواند جایگزین مناسبی برای منهول‌های بتنی و یا سایرمنهول‌های ساخته شده با مصالح بنائی ‌باشد
مزایای استفاده از منهول پلی اتیلنی​​
هزینه بسیار پائین در ساخت و راه اندازی منهول‌های پلی اتیلنی نسبت به منهول‌های بتنی
زمان بسیارکمتر در اجرای منهول‌های پلی اتیلنی نسبت به منهول‌های بتنی
مقاومت در برابر خوردگی مواد شیمائی مختلف به عنوان خاصیت منحصربه فرد منهول‌های پلی اتیلنی
عدم نیاز منهول‌های پلی اتیلنی به ماشین آلات سنگین برای اجرا
دوام بالای منهول‌های پلی اتیلنی در محیط‌های شیمیائی و یا بسیار مرطوب و در نتیجه افزایش طول عمر بهره برداری، مخصوصأ در مناطق مرطوب
عدم نیاز منهول‌های پلی اتیلنی به تعمیر و امکان تغییر طول منهول حتی پس از اتمام پروژه
سهولت در امر نگهداری با توجه به سطوح صاف و منظم در بدنه منهول‌های پلی اتیلنی
قابلیت نصب آسان منهول‌های پلی اتیلنی در خطوط انتقال فاضلاب و در نتیجه کاهش چشمگیر هزینه‌های اجرائی به ویژه در پروژهای بزرگ از مزایای منهول پلی اتیلنی می باشد.
۱- وزن پایین
به علت پایین بودن چگالی پلی اتیلن در مقایسه با بتن، وزن منهول های پلی اتیلنی در مقایسه با منهول های بتنی با کاربری یکسان، بسیار کمتر است. مزیت دیگر پایین بودن وزن این است که در زمین های باتلاقی و شنی که امکان زیر سازی منهول های سنگین وجود ندارد و به علت سستی زمین امکان نشست منهول وجود دارد، این نوع منهول ها از خطر نشست کاملاً ایمن هستند.

۲- استحکام بالا در برابر ضربه
با توجه به انعطاف پذیری ذاتی و خاصیت ضربه پذیری پلی اتیلن، منهول های ساخته شده از آن، از مقاومت بالایی در برابر ضربات وارده در حین حمل و نقل یا پروسه نصب برخوردارند.

۳- طول عمر بالا

به دلیل استفاده از پلی اتیلن، این نوع منهول ها از طول عمر بسیار بالایی برخوردارند.

۴- مقاومت بالا در برابر بارهای خارجی وارده با رعایت بستر سازی مناسب

۵- عمر انبار داری بالا با رعایت پوشش در مقابل تابش مستقیم آفتاب و ایجاد امکان گردش هوا در دپو

۶- سیستم یکپارچه و جامع
با توجه به اینکه منهول پلی اتیلنی به صورت جامع (اجرای تمام انشعابات، پله، کف، درپوش و….در محل کارخانه) ساخته و به محل نصب حمل می شوند، دارای مزیت بالایی در کاهش هزینه ها و افزایش سرعت اجرای پروژه هستند.

۷- مقاومت شیمیایی بالا در محیط های خورنده و مهاجم
پلی اتیلن به علت خواص ذاتی خود دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر مواد شیمیایی مختلفی است. به همین دلیل خطر خوردگی و پوسیدگی آن ها در مجاورت مواد خورنده و محیط های شیمیایی و اسیدی بسیار پایین است.

۸- مقاومت بسیار بالا در برابر جابه جایی های زمین
منهول های پلی اتیلنی به علت خاصیت انعطاف پذیری خود ( به همراه لوله های پلی اتیلنی متصل به آن ها ) دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر زلزله و یا رانش زمین می باشند.

۹- هزینه های لوله گذاری پایین
منهول ها هم بخشی از سیستم لوله گذاری هستند و این هزینه در پلی اتیلن به مراتب پایین تر از بتنی است. چون هزینه های بستر سازی، آماده کردن ترانشه، ابزار مورد نیاز در پای کار و… در سیستم پلی اتیلن پایین تر است.

۱۰-زبری پایین
با توجه به ضریب زبری پایین لوله های پلی اتیلنی، احتمال چسبیدن مواد معلق و گل و لای به آن بسیار پایین است و در صورت ته نشینی گل و لای بر روی آن، با اولین جریان شدید آب کاملاً شسته و تمیز می گردد. همچنین به علت زبری پایین پلی اتیلن و صاف بودن سطح داخلی منهول های ساخته شده از آن و نیز مقاومت در برابر سایش بالای پلی اتیلن، میزان سایش آن در اثر آب ناچیز بوده و همین امر سبب طول عمر زیاد این منهول ها به خصوص در خطوط دارای زاویه شیب بالا می باشد.

۱۱-سرعت نصب بالا
از جمله بزرگ ترین مزیت های منهول های پلی اتیلنی، سرعت نصب بالای آن ها می باشد. با توجه به اینکه منهول های پلی اتیلنی به صورت پیش ساخته تولید می گردند، بنابراین بلافاصله پس از حمل به محل آماده نصب هستند.

104 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵