مرکز پخش عمده بست کمری (کمربندی) برند MST

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 66592
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09146159350
    ایمیلRadcommerc@gmail.com
    نام و نام خانوادگیناصر راد
    نام واحد تجاریناصر راد
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرستهران

عمده فروشی قطعات خودرو

مرکز پخش و فروش عمده انواع بست کمری (کمربندی) برند MST

* با ضمانت قیمت و کیفیت *

********************** ***
معرفی تولید کننده (IRAN MST)

شرکت تولیدی بست کمربندی MST در سال 1397 به فکر مدیران و مهندسان این شرکت رسید با همت و پشتکار بی مثال کارکنان شرکت در اواسط سال 1397 به ثمر نشست و در مهر ماه همان سال اولین محصول خود را روانه بازار کرد.

برای تولید این محصول بست کمربندی از بهترین دستگاه ها و با کیفیت ترین مواد استفاده شده است که به همین علت در 2 ماهه اغازین جایگاه خود را بین مصرف کنندگان و فروشندگان این صنف باز کرده است . و به یکی از بهترین برند های بازار تبدیل شده است.

با عنایت از خداوند منان و با تلاش مدیران و مهندسان شرکت ایمن تامین فتح و با همت و پشتکار بی مثال کارکنان این شرکت اولین و تنها بست کمربندی ایران با برند MST و با تکنولوژی صد در صد تایوان در داخل ایران تولید و به بازار عرضه شد و برنامه ریزی های صادرات برای کشور ترکیه را در برنامه اصلی تولید خود قرار داد که با توفیق الهی موفق به این امر شد .

چرا بست های کمربندی MST

بست های کمری MST تولید ملی

بست کمربندی ( پلاستیکی ) مدت هاست که در بین مردم کشورمان جا افتاده و بازار ایران از طریق کشورهای چین و تایوان نیاز خود را رفع میکنند و سالانه میلیون ها دلار ارز را از کشور خارج میکند از این رو مهندسان کشورمان دست به کار بزرگ زده و تولید بست کمربندی را در داخل ایران شروع کرده است.

کیفیت ، رقابت ، ضمانت

همانطور که میدانید کشورهای آمریکا و تایوان ، پرچم دار و بهترین تولید کنندگان بست کمربندی میباشند. از این رو شرکت ما تمامی محصولات تولید شده را با مواد اولیه و متریال تایوانی وارد بازار میکند. از این رو سه سال تضمین کیفیت برای تمامی محصولات وجود دارد و شما با خیال راحت میتوانید در صورت مشکل در محصول ، آن را عودت دهید.

**************************************** *****************

برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از سایر قطعات موجود از سایت ما دیدن فرمایید و با شماره تماس های های درج شده در آگهی تماس حاصل نمایید.

جهت مشاهده انواع تخفیفات و پیشنهادات شگفت انگیز ما به صفحه اجتماعی اینستاگرام ما بپیوندید.

wa.me/ 989146159350

آدرس اینستاگرام:
radcm.ir@

137 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵