فروش محصولات شوت زینگر (Schutzinger)

2 سال قبل در قزوين ، قزوين
کد آگهی : 69127
    قیمت1 تومان
    شماره همراه09122811040
    ایمیلiaproducts.ir@gmail.com
    نام و نام خانوادگیابراهیم حاجی نور محمدی
    نام واحد تجاریابراهیم حاجی نور محمدی
    استانقزوين
    شهرقزوين
    آدرسگروه صنعتی کاسپین: قزوين، خیابان نادری شمالی، نبش كوچه شيرخورشيدی، پلاك ٢٥٧، طبقه دوم، واحد ۴

– ابزارهای تست و اندازه گیری

شوت زینگر تجربه ۶۰ ساله در زمینه تولید ابزارهای اندازه گیری دقیق دارد به روز سازی و ارتقای فن آوری ها باعث شده است که این شرکت آلمانی همیشه در لیست برندهای قابل توجه جهانی در زمینه تولید ابزارهای اندازه گیری و آزمون باشد و نظر بازار را متوجه خود کند. این ابزارها شامل انواع و مدل های زیر می باشند:

– پلاگ ها: پلاگ های تولیدی شوت زینگر در انواع ۲ تا ۴ میلیمتری با ظرفیت بالای نگهداری جریان و کمترین مقاومت تماسی تولید می شوند و دیر هم داغ می کنند. این محصولات بسیار مقاوم بوده و در برابر ارتعاشات ایمن و عالی عمل می کنند. سری های ۲ میلیمتری در انواع programme و safety programme تولید می شوند، سری ۲/۴ میلیمتری در مدل safety programme و نیز سری ۴ میلیمتری نیز در مدل programme تولید و روانه بازار می شوند. هر کدام از این سری ها دارای مدل های متنوعی هستند که قابلیت های خاص خود را دارند.

– سوکت ها: این محصولات شوت زینگ نیز در انواع ۲، ۲/۴ و ۴ میلیمتری تولید می شوند. دارای مکانیزم ضد شوک هستند و بر حسب استانداردها تا ۱۰۰۰ V کار می کنند، ایمن و قابل تطبیق با سوکت های ۴ میلیمتری قدیمی هستند، تا جریان ۳۲ آمپر بارگیری می شوند و دارای ورژن های نیکل کاری و طلاکاری شده هستند. سوکت های شوت زینگر هم دارای سری های ۲، ۲/۴ و ۴ میلیمتری هستند که در مدل ها و انواع متنوع تولید می شوند.

– کوپلرها: انواع کوپلرهای شوت زینگ در سایزهای ۲، ۲/۴ و ۴ میلیمتری در رنگ های متنوع و ورژن های نیکل کاری یا طلاکاری شده تولید می شوند و جریان بارگذاری تا ۳۲ آمپر دارند.

– آداپتورها: این محصولات نیز ویژگی های ذکر شده کوپلرها را دارا می باشند.

– پلاگ های اتصال: شوت زینگر دارای ورژن سوکت از عقب بوده و طراحی فشرده و کم جایی دارد، دارای عایق بندی قالبی است و در ورژن های نیکل کاری و طلاکاری شده تولید می شود.

– درپوشهای اندازه گیری: درپوشهای شوت زینگر دارای عایق دولایه هستند که ضریب ایمنی آنها را دوچندان می کند، این محصولات مطابق با فن آوری های به روز بوده و در بازار با استقبال بالایی مواجه شده اند. درپوشهای اندازه گیری شوت زینگر ضد شوک بوده و تا ۱۰۰۰ V عملکرد دارند وبه سیستم های ۲، ۲/۴ و ۴ میلیمتری متصل می شوند.

– تست پراب ها و درپوشها: این محصولات در سری های ۲ و ۴ میلیمتری تولید می شوند، بسیار پرکاربرد هستند و به طور کلی استفاده عمومی دارند یعنی در تمامی زمینه های صنعتی قابل استفاده اند. تست پراب ها بسیار مقرون به صرفه بوده و دارای استانداردهای عالی زیست محیطی می باشند.

– پست های ترمینال: این محصولات دارای سر سوزن غیر قابل جداشونده هستند، ظرفیت حمل جریان بسیار بالایی دارند و دارای رینگ های عایق نیز می باشند. پست های ترمینال در سایز ۴ میلیمتر در مدل های متنوع تولید می شوند.

– کیت های اندازه گیری ابزار: بسیاری از ابزارهای کاربرد روزانه دارند و عملکرد و کارایی آن ها بسیار مهم است. کیت های تولیدی شوت زینگر نیز متناسب با این کارایی طراحی شده اند، این محصولات کارکرد متنوعی داشته و برای لوازم جانبی ابزارهای اندازه گیری متنوع ایده آل اند. کیت های تست، کیت های صنایع خودرو، کیت های مولتی متر و کیت های کار انواع کیت های تولیدی شوت زینگر هستند.

– لوازم جانبی ابزارهای پزشکی

چنانکه اشاره شد شرکت شوت زینگر علاوه بر فیلد ابزارهای اندازه گیری و تست، در سایر زمینه ها نیز فعالیت دارد که خدمات پزشکی از جمله آنهاست. شرکت شوت زینگر بر حسب تعامل با واحدهای مربوطه سیستم های کابلی با کیفیت و ضریب ایمنی بالا را برای خدمات و کاربردهای پزشکی تولید می کند. این قسم محصولات ماهیت سفارشی داشته و با مکانیزم تولید نمونه اولیه، تست و در صورت تأیید مشتری، تولید انبوه به انجام می رسد. تیم های مهندسی و فنی باتجربه و کارآزموده و نظام کنترل کیفی مطمئن پشتوانه شوت زینگر برای تولید این محصولات با ضریب حساسیت بالاست.

-اندازه گیری برای صنایع خودرو

شوت زینگر در زمینه صنایع خودرو نیز دارای فعالیت است و انواع کانتکورها و سوکت ها را برای این دست صنایع تولید می کند. این محصولات دارای فن آوری OBD (مکانیزم خطایابی و شناسایی روی بورد) هستند که روی انواع وسایل نقلیه بهترین عملکرد را دارند.

61 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵