فروش قطعات الکتریکی بورنز (Bourns)

2 سال قبل در قزوين ، قزوين
کد آگهی : 69701
    قیمت1 تومان
    شماره همراه09122811040
    ایمیلiaproducts.ir@gmail.com
    نام و نام خانوادگیابراهیم حاجی نور محمدی
    نام واحد تجاریابراهیم حاجی نور محمدی
    استانقزوين
    شهرقزوين
    آدرسگروه صنعتی کاسپین: قزوين، خیابان نادری شمالی، نبش كوچه شيرخورشيدی، پلاك ٢٥٧، طبقه دوم، واحد ۴

– صنایع خودرو: محصولات بورنز می توانند نقش زیادی در استاندارد سازی و اتوماتیزه کرده بسیاری از فرایندهای مربوط به خودرو ایفا کنند.

– محصولات الکترونیکی مصرفی: قطعات الکتریکی تولیدی بورنز می توانند در ساخت mp3 player، دوربین دیجیتال، DVD Player، تلفن های همراه، مونیتورهای ال سی دی و تلویزیون های پلاسما به کار روند.

– روشنایی: قطعاتی نظیر دیودها، فیوزها، اینداکتورها برای کنترل جریان و از این دست در ساخت و تولید لامپ ها و سیستم های روشنایی کاربرد گسترده ای دارند.

– صنایع پزشکی: کیفیت و اطمینان بالای محصولات بورنز به ما اطمینان می دهد که از آن ها برای محصولات و خدمات پزشکی و بیمارستانی که ماهیت بسیار حساسی نیز دارند استفاده کنیم.

علاوه بر فیلدهای حائز اهمیت فوق، می توان از قطعات الکتریکی بورنز در زمینه های زیر نیز استفاده کرد:

– ارتباطات شبکه ای

– ارتباطات تلفنی

– دستگاه های اداری

با وجود چنین گستردگی، محصولات بورنز را نمی توان فقط به فیلدهای ذکر شده محدود کرد و می توان ادعا کرد هر زمینه صنعتی و خدماتی که به نحوی با فرایندهای الکتریکی سر و کار دارد می تواند جهت ارتقا و افزایش سرعت و کاستن از ریسک فرایندها از محصولات متنوع بورنز استفاده کند. در ادامه به معرفی اجمالی محصولات تولیدی این شرکت می پردازیم:

محصولات قطعات الکتریکی بورنز

– خودروها: شرکت بورنز تولید کننده انواع سنسور خودروها و وسایط نقلیه است. سنسور HVAC، سنسور آینه، سنسور سرعت چرخ، سنسور پدال، سنسور سر لامپ، کمبوسنسور، سنسور غیر تماسی دیفرانسیل، سنسور موقعیت موتور و محصولاتی از این دست، قطعاتی هستند که در صنایع خودرو و وسایل حمل و نقل به وفور استفاده می شود.

– محافظ مدار: بورنز تولید کننده محافظ های مدار با فن آوری ارتقا یافته و قابلیت های انحصاری است و در مراکز متعدد مهندسی محافظ های مدار با کیفیت و ضریب اطمینان بالا طراحی و تولید می شوند. متوقف کننده های ESD، اجزای GMOV، محافظهای هیبریدی، محافظ های LED، ماژول های محافظ خط، ابزارهای متوقف کننده حرارتی پلیمری، انواع فیوزها، محافظ های پرسرعت، محافظ های دو قطبی SLIC و محصولات متعدد دیگر جزو زیر مجموعه محافظ های تولیدی بورنز می باشند.

– محصولات کارخانه ای CO و خارجی: این محصولات برای دفاتر و محیط های کارخانه ای استفاده می شود و برای محافظت از خطوط داده در دفاتر مرکزی، ورودی ها، حمل و نقل و کنترل فرایندهای صنعتی استفاده می شوند. انواع ماژول ها، محافظ ها، ابزارهای رابط، بلوک های ترمینال و پنل های محافظ از جمله این محصولات هستند.

– اتصالات: این محصولات در انواع بورد به بورد و بورد به ابزار تولید می شوند. طراحی دقیق، کم جا بودن، عملکرد مطمئن و دوام بالا این دسته محصولات بورنز را در تلفن ها، کامپیوترها و لپ تاپ ها، ابزارهای پزشکی قابل حمل، تجهیزات تست و پاورهای باتری قابل شارژ بسیار پرکاربرد کرده است.

– دیودها: دیودهای بورنز در انواع دیود TVS، دیود رکتی فایر، دیود سیگنال کوچک و مدل هایی از این دست تولید و روانه بازار می شوند.

– اینکودر: اینکودرهای تولیدی شرکت بورنز در انواع اینکودر تماسی، اینکودر مغناطیسی و اینکودر نوری تولید می شوند. این محصولات خود دارای مدل ها و انواع متنوعی هستند و در زمینه های کاربردی مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

– فیوز: فیوزها نیز در سری های فیوز سیگنال SMD و فیوز PTC قابل ریست تولید می شوند. نوع PTC خود در انواع پلیمری و سرامیکی تولید و روانه بازار می شود که مشتریان بر حسب نیاز به آنها رجوع می کنند.

– محصولات مغناطیسی: شرکت بورنز تولید کننده انواع چیپ ها، چیپ اینداکتورها، مبدل های سیگنال، مبدل های BMS، پاور اینداکتورهای AEC و SMD، مبدل های ویژه قدرت و اینداکتورهای ویژه و سفارشی می باشد.

– ماژول های میکروالکترونیک: این محصولات بورنز دارای قابلیت های ویژه و ضریب اطمینان بسیار بالا هستند و در عین حال بسیار مقرون به صرفه نیز هستند. طراحی هوشمندانه، قابلیت عملکردی RF، طراحی مقرون به صرفه، سیستم محافظتی محیطی و مدیریت حرارتی است.

– سنسور موقعیت: این سنسورها در انواع چند دور تماسی، تک دور تماسی، تماسی حرکت خطی، تک دور غیر تماسی، چند دور غیر تماسی و سنسورهای موقعیت گردشی تولید و به مشتریان عرضه می شوند.

– سوئیچ ها: این محصولات نیز در انواع Push سوئیچ، Tact سوئیچ و سوئیچ گردشی تولید می شوند.

– سنسور محیطی: این سنسورها که در واقع فشار را اندازه گیری می کنند این محصولات که مکانیزم اندازه گیری و کنترل بسیار دقیقی نیز دارند بر حسب متغیرهایی نظیر نوع پورت، نوع ترمینال و نوع فشار در مدل های BPS110 ،BPS120 ،BPS130 و BPS140 تولید می شوند.

– مقاومت ها: این محصولات در انواع مقاومت های انرژی، شبکه، چیپ های thin film فویل های فلزی و نظایر آن تولید و به مشتریان عرضه می شوند. مقاومت های تولیدی بورنز به وفور در صنایع خودرو، ارتباطات و بازارهای مصرفی به فروش می رسند.

118 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵