محصولات فونیکس کانتکت (Phoenix contact)

1 سال قبل در قزوين ، قزوين
کد آگهی : 69702
    قیمت1 تومان
    شماره همراه09122811040
    ایمیلiaproducts.ir@gmail.com
    نام و نام خانوادگیابراهیم حاجی نور محمدی
    نام واحد تجاریابراهیم حاجی نور محمدی
    استانقزوين
    شهرقزوين
    آدرسگروه صنعتی کاسپین: قزوين، خیابان نادری شمالی، نبش كوچه شيرخورشيدی، پلاك ٢٥٧، طبقه دوم، واحد ۴

صنایع بهره گیرنده محصولات فونیکس کانتکت

تنوع بالای محصولات فونیکس تقریبا به هر واحد و زمینه صنعتی این فرصت را می دهد که از به نوعی از این محصولات بهره ببرد، اما بیشترین بهره گیرندگان از تجهیزات فونیکس صنایع زیر هستند:

– صنایع خودرو

– انرژی خورشیدی

– تجهیزات هوشمند ساختمان ها

– مدیریت آب

– انرژی های بادی

– زیرساخت های حمل و نقل

– مدیریت نفت و گاز

محصولات فونیکس در هر یک از این فیلدها خدمات خاص خود را خواهند داشت. برای مثال درحوزه نفت و گاز فونیکس محصولاتی باکیفیت در زمینه امنیت، شبکه های صنعتی، ارتباطات از راه دور، و تغذیه انرژی مورد نیاز برای در دسترس کردن فرایندهای کنترلی در اختیار قرار می دهد که نقش زیادی در اتوماتیزه کردن و ارتقا و تسریع فرایندهای نفت و گازی ایفا خواهند کرد.

محصولات فونیکس کانتکت

محصولات شرکت آلمانی فونیکس که عمدتا در زمینه اتوماسیون صنعتی هستند به طور کلی شامل لیست زیر می شود:

– کابل ها و خطوط: این محصولات در انواع کابل های مسی، کابل های FO، کابل های فوتوولتائیک، کابل های عمومی، کابل های سفارشی مشتری، و کابل ها و سوکت های شارژ تولید و روانه بازار می شوند.

– تکنولوژی شارژ برای تحرک اینترنتی: این دسته محصولات فونیکس کانتکت نیز شامل کابل ها و سوکت های شارژ، کنترل کننده های شارژ، نرم افزارهای مدیریت شارژینگ و کیت های استارتر برای ایستگاه های شارژ تولید می شوند.

– کانکتورها و اتصالات: شرکت فونیکس تولید کننده انواع کاکنتورهای بورد به بورد، کابل ها و سوئیچ های شارژ، کانکتورهای مداری، کانکتورهای دیتا، بلوک ترمینال های پر جریان، سیستم های نصب، بلوک ترمینال های PCB، و کانکتورهای مستطیل شکل است.

– ابزارهای سوئیچ الکترونیک و موتور کنترل: این محصولات نیز شامل سیستم های مدیریت موتور و ماشین، استراتر موتور، و بوردهای توزیع انرژی می شود.

– ایمنی کاربردی: ماژول های ایمنی، ورودی ها و خروجی های امن، فن آوری های کنترل ایمن، استارترهای موتور ایمن، منابع ایمن تغذیه و پشتیبانی انرژی، ماژول های رله ایمن و سوئیچ های امن از جمله محصولات فونیکس کانتکت در این زمینه هستند.

– رابط های انسان ماشین یا HMI ها و PC ها: فونیکس کنتاکت تولید کننده انواع HMI ها و PC های صنعتی برای نواحی خطرناک و مستعد احتراق و انفجار، HMI ها و PC های صنعتی برای کار در نواحی صعب و خشن، HMI های صنایع دریایی، و دیگر اقسام رابط های انسان ماشین و PC های صنعتی است.

– فن آوری ارتباطات صنعتی: سیستم های وایرلس صنعتی، اترنت های صنعتی و ارتباطات راه دور از جمله محصولات خدمات ارتباطی فونیکس کانتکت برای صنایع مختلف است.

– روشنایی و سیگنال رسانی: لامپ های کنترل کابین، سیستم های کنترل روشنایی، لامپ های ماشین آلات، لامپ های سیگنالی برای صنایع دریایی و سیستم های روشنایی برج برای ژنراتورهای توربین بادی از جمله محصولات سیستم روشنایی فونیکس به شمار می روند.

– علامت و برچسب گذاری: در این زمینه نیز فونیکس تولید کننده انواع نرم افزارها و سخت افزارها شامل پرینترهای متحرک، سیستم های برچسب گذاری و علامت گذاری ویژه است.

– اندازه گیری و فرایندهای کنترلی: این فیلد که از مهم ترین فیلدهای کاربردی صنایع است انواع کنترل کننده ها، سیستم های اندازه گیری جریان و ولتاژ، اندازه گیری انرژی و قدرت، نشانگرهای فرایندها و ابزارهای میدانی، رله های مونیتورینگ و مونیتورینگ های سیستم خورشیدی را شامل می شود.

– انواع PLC و سیستم های ورودی/ خروجی: شرکت فونیکس کانتکت تولید کننده انواع کنترل گرهای قابل برنامه ریزی منطقی یا PLC در زمینه های مختلف نظیر کاربردهای عمومی، زیرساخت های ساختمانی و سیستم های رله قابل برنامه ریزی منطقی است. سیستم های ورودی / خروجی این شرکت نیز در نصب های میدانی و کنترل های کابین مورد استفاده قرار می گیرند.

سنسورها و کابلینگ های فعال ساز: انواع کانکتورها، کابل های اسمبل شده، جعبه های توزیع، کابل ها و کانکتورهای ولو، تزویع کننده ها و آداپتورها، و انواع کابل ها و سنسورها با کاربردهای ویژه از جمله محصولات فونیکس در این زمینه هستند.

100 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵