گیره چوبی

2 سال قبل در يزد ، ابركوه
کد آگهی : 69789
    قیمت5,000 تومان
    شماره همراه09103808339
    ایمیلzhinoproir@gmail.com
    نام و نام خانوادگیZhinoPro
    نام واحد تجاریZhinoPro
    استانيزد
    شهرابركوه
    آدرسابرکوه ، بلوار امام خمینی

گیره وسیله است که توسط آن شیعی را روی اجسام مختلف مثل بند، طناب و کاغذ و هر جسم دیگری نگه می دارد. گیره ها جنس های مختلفی دارد مثل فلزی چوبی و پلاستیکی. گیره های فانتزی درواقع همان گیره های ساده هستند که توسط پیکسل یا استیکر تزئین شده اند و وجود آنها در کنار لوازم تحریر خودتان یک سبک زیبا و فانتزی را به شما می دهد. گیره های چوبی به صورت رنگی، ساده، پیکسل دار و … وجود دارند.
شما میتوانید علاوه بر نگهداری اجسام توسط این گیره های چوبی با آنها کار دستی های بسیار زیبا و حتی یک دکور زیبا بسازید چون این گیره ها در ابعاد و سایز های مختلفی تولید میشوند هیچ محدودیتی برای ایده های شما به وجود نمی آورد.
گیره های فانتزی ژینو از جنس چوب هستند که توسط پیکسل های چوبی تزئیین شده اند. طرح های پیکسل ها بسیار متنوع و زیبا و رنگی هستند که با استفاده از آنها یک حس شادی بخشی را به شما می دهد پیکس های کار شده روی گیره ها از جنس ام دی اف سه میل و ضد خش و آب هستند چون دارای لایه لمینت براق می باشند تاثیر بسیار زیادی بر دوام و مقومت آن ها دارد. گیره ها هم به صورت پک چندتایی و هم به صورت تکی فروخته می شوند. طرح های محصولات ژینو به صورتی است که میتوانید با محصولات دیگر مانند پیکسل های آویز، پیکسل مگنتی، بوک مارک و دفترچه ها و… ست کنید. محصولات مختلف ژینو را میتوانید در سایت مشاهده کنید.

83 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵