دفترچه چوبی

2 سال قبل در يزد ، ابركوه
کد آگهی : 69791
    قیمت20,000 تومان
    شماره همراه09103808339
    ایمیلzhinoproir@gmail.com
    نام و نام خانوادگیZhinoPro
    نام واحد تجاریZhinoPro
    استانيزد
    شهرابركوه
    آدرسابرکوه ، بلوار امام خمینی

دفترچه یک وسیله ای بیشتر از یک وسیله کاربردی است این وسیله میتواند باعث شادی شود یا می تواند به عنوان یک دوست همیشه همراه شما باشد و لحظه های مهم و شاد را ثبت کند شما می توانید از این وسیله هنگام برنامه ریزی یادداشت برداری یا هنگام طوفان فکری وثبت تجربه های شاد و تلخ و… استفاده کنید.
هنگام خرید به کیفیت دفترچه ها بسیار دقت کنید چون قرار است مطالب مهم را در آن یادداشت کنید. شاید خرید دفترچه با کیفت مقداری گران قیمت تر باشد ولی ارزش خرید دارند چون کار مهمی را برای شما انجام میدهند.
معیار های انتخاب دفترچه برای هر فردی متفاوت است ممکن است هر فردی به یکی از گزینه های مانند جنس یا طرح جلد دفتر، نوع خط کشی های داخل دفترچه ها، اندازه و ویژگی های متفاوت دیگری که برای هر فرد متمایز است.
بنابراین در ادامه ی مطلب چند نکته و چند مدل از انواع دفترچه هارا برای شما توضیح میدهیم تا هنگام خرید خیلی راحت و سریع و بدون سردرگمی خرید کنید.
انواع جلد دفتر و دفترچه
استفاده از دفترچه هایی که جلد محکمی دارند بسیار ضروری است چون همین جلد ها هستند که از مطالب نوشته شده یا طرح های شما محافظت می کند. پس در هنگام خرید به اوین نکته ای که توجه کنید جلد آن است.
دفتر های جلد چوبی:این دفترچه ها دارای جلد هایی از جنس چوب ام دی اف یا چوب های دیگر که ضخامت کم تری دارند و نازک ولی هنگام خرید بهتر است از دفتر هایی با جلد ام دی اف استفاده کنید چون استفاده از چوب ام دی اف بسیار مقاوم تر و ظاهری زیبا تر دارند و در برابر آب و و رطوبت و ضربه بسیار مقاوم اند
دفتر های جلد چرمی: دفترچه های جلد چرمی با چرم های طبیعی و مصنوعی به صورت دستی و ماشینی ساخته میشوند. گاها افرادی با چرم های طبیعی به تعداد کمی، دفترچه زیبایی را با دست می سازند و چون ظرافت و زمان بیشتری صرف شده قیمت بالاتری نیز دارد ولی دفتر و دفترچه هایی با جلد چرم مصنوعی توسط دستگاه ها و به طور انبوه تولید می شوند و نوع چرم های استفاده شده در دفتر ها مناسب با شرکت های مختلف متفاوت می باشند ولی دقت کنید هنگام خرید از دفتر هایی استفاده کنید که از چرم مرغوبی ساخته شده اند چون چرم هایی بی کیفیت به مرور زمان شکل ظاهری و دوام خود را از دست میدهد و نمیتوانید طولانی مدت از آن استفاده کنید
دفتر های جلد کاغذی: برای جلد های کاغذی از انواع مختلفی مانند شمیز، کاغذی، گالینگور و سخت استفاده می کنند که به صورت تک تک برای شما توضیح می دهیم.
شمیز: جلد های از جنس شمیز از جنس مقوا هستند و یک بافت نرمی دارند و نازک است و با یک لایه لمینت براق یا مات یا سلفون برای محافظت بیشتر روی جلد ها کشیده می شود تا دوام و مقاومت آن را چند برابر کند از این نوع جلد ها معمولا در کتاب های درسی و کتاب های کودکان استفاده می کنند. علت استفاده های زیاد از این نوع جلد قیمت مناسب و سبک بودن آن است.
جلد کاغذی: این نوع جلد ها کاملا از جنس کاغذ هستند و دوام و ماندگاری زیادی ندارند و در مقایسه با جلد شمیز می توان گفت که دوام کمتری دارد و طرفداران جلد شمیز بیشتر از جلد کاغذی می باشد.
جلد سخت: این نوع جلد برای کتاب های بارزش و مفیدی است که دوست دارید مدت ها از آن استفاده کنید و حتی برای نسل بعدی به یادگار بگذارید. کتاب هایی مانند کتاب حافظ و سعدی، مولانا و کتاب قرآن از جلد های سخت استفاده می شوند چون به گونه ای هویت و ملیت کشور را نشان میدهند پس باید به خوبی از آنها محافظت شوند. ضخامت جلد سخت بیشتر از سایر جلد ها می باشد به همین خاطر استفاده از این نوع جلد برای دفتر و کتاب باعث شده در قفسه های فروش بسیار جلب توجه کند و باعث فروش بیشتر شود.
جلد گالینگور: جلد گالینگور یک نوع جلد سخت است که از روکشی با نام گالینگور که یک نوع پارچه است تشکیل شده و طراحی و نوشته های روی خود جلد کشیده می شود
نوع اتصال دقترچه ها
دفتر یا دفترچه ها از روش های مختلفی به یکدیگر متصل می شوند و این بستگی به سلیقه شما دارد که از چه نوع دفترچه ای استفاده کنید برخی دفترچه ها از طریق سیم های مختلفی به یکدیگر متصل شده اند و برخی دیگر به صورت چسبی صحافی شده اند که امروزه استفاده از دفترچه های سیمی بسیار پرطرفدار هستند.
نوع سیم هایی که استفاده می شوند به صورت تکی و سیم دوبل استفاده می شوند که استفاده از سیم های دوبل بسیار زیبا هستند و علاوه بر زیبایی ماندگاری و کاربرد بیشتری نیز دارند البته استفاده از سیم های فنری کارایی کافی نیز دارند و ارزان قیمت تر هستند. استفاده از دفترچه های سیمی باعث می شود خیلی راحت ورق بزنید یا با کندن یک ورقه کاغذ ، ورقه های دیگر جدا نمی شوند و شما بابت ماندکاری دفترچه خیالتون راحته و تفاوت دیگری که دارند دفترچه های سیمی سنگین وزن تر از دفترچه های معمولی هستند.
طرح دفترچه ها
در بازار دفترچه ها انواع طرح ها و مدل های مختلفی وجود دارند که انتخاب آنها بستگی به سلیقه شما دارد. طرح ها شامل طرح های فانتزی و مینیمال، دخترانه، کودکانه، آبرنگی و… می باشد. تعداد و نوع طرح ها در بازار بسیار زیاد است و حتی طرح های ترند شده مانند لوگوی گروه های خوانندگان مختلف یا دیگر طرح ها وجود دارد که اگر این نوع طرح ها را در بازار پیدا نکردید می توانید با مراجعه به سایت ژینو طرح های ترند شده یا طرح های دلخواه خود را پیدا کنید.
دفترچه های ژینو
شرکت تولیدی ژینو تولید کننده انواع لوازم التحریر مانند دفترچه، جا مدادی، جاقلمی رو میزی، انواع استیکر و بوک مارک و… می باشد که با مراجعه به سایت ژینو می توانید انواع آن را مشاهده کنید.
همچنین ژینو دفترچه های جلد چوبی تولید می کند که بسیار شیک و جذاب هستند و به دلیل وجود طرح های مختلف و به روز می توانید مناسب سلقتون انتخاب کنید.
دفترچه های جلد چوبی ژینو از جنس چوب ام دی اف سه میل هستند که بسیار مقاوم و با دوام اند همچنین در برابر رطوبت و آب ماندگارند. نوع چاپ طرح های روی دفترچه ها به صورت وینیل می باشد که بسیار مقاومند و رنگ و طرح های آن به صورت اولیه باقی می ماند ولی دوباره شرکت ژینو از یک لایه به نام لمینت براق استفاده میکند تا دیگر هیچ آسیبی به دفترچه های شما وارد نشود. این لمینت براق باعث شده طرح و تصویر جلا و جذابیت بیشتری پیدا کند و به دلیل سیقلی و براق بودن آن هنگام کثیف شدن سریع تمیز میشوند.
ابعاد دفترچه چوبی ژینو: شرکت ژینو دفترچه ها را در سه سایز مختلف کوچک و متوسط و بزرگ تولید می کند که به ترتیب دارای ابعاد 7*7 و 10*14 و20*14 می باشد تا شما متناسب با سلیقه و نیاز خود خرید کنید. از سایز کوچک میتوانید برای یادداشت های سریع و کوتاه در زمان های کم استفاده کنید چون ابعاد آن به صورتی است که در جیب یا کیف های کوچک جا می شوند و خیلی راحت میتوانید آن را حمل کنید. سایز متوسط برای دانش آموزان یسار مناسب است چون علاوه بر محکم جنس جلد آن دارای ابعاد و سایز مناسبی برای یاد داشت و نت برداری است و سایز بزرگ آن می توانید برای طراحی و درست کردن پلنر و نوشتن خاطرات و.. می توان استفاده کرد.

نوع کاغذ دفترچه های ژینو: این دفترچه ها از دو نوع کاغذ با نام های تحریر و کرافت ساخته می شوند تفاوت این دونوع کاغذ در رنگ و جنس آن است کاغذ کرافت دارای رنگ کرم می باشد و برای طراحی بسیار مناسب است و از خستگی چشم جلو گیری می کند و کاعذ تحریر همان کاغذ های سفید هستند که می توان برای نقاشی و طراحی استفاده کرد.

نوع سیم دفترچه ها ی ژینو: دفترچه های چوبی از طریق سیم های دوبل سفید رنگ به یک دیگر متصل شده اند استفاده از سیم دوبل باعث شده تا ورقه های کاغذ راحت تر ورق بخورند و همچنین با کندن یکی از ورقه ها، ورقه های دیگر جدا نمی شوند و آسیبی به دفترچه شما وارد نمی کند.
انواع طرح دفترچه های ژینو: طرح های دفترچه ها بسیار متنوع هستند و طرح های معروف و پر طرفدار ژینو شامل طرح خرگوشی دختر، مو فرفری، کاکتوس، کهکشانی، خرسی و طرح های مینیمال و لاین آرت می باشد که با مراجعه به سایت ژینو میتوانید انواع طرح های مختلف را مشاهده کنید.
طرح جلد پشت و روی دفترچه ها متفاوت است و همان طور که در تصویر می بینید بر روی جلد اول شامل یک تصویر اصلی و بزرگ تر می باشد و در جلد پشت طرح کوچک تر و ساده تر و کوچک شده ی تصویر ی تصویر جلد اصلی است.

برخی از طرح های ژینو مانند طرح خرگوش و موفرفری و گل آفتابگردان و ویکتوریا سکرت و بی تی اس و… به صورت ست لوازم التحریر یا یک گیفت هدیه و خریداری کنید به خود یا عزیزانتون هدیه دهید.

در این مقاله سعی کردیم تمامی مطالب مفید و کافی را در باره ی دفترچه ها و نوع کاغذ و متریال هایی که در آن استفاده می شود را توضیح دهیم تا بتوانید خیلی مفید و بدون دردسر محصول مورد نظر خود را خرید کنید حتی میتوانید بدون دردسر خرید های حضوری مثل سر وصدا و آلودگی و شلوغی و… با مراجعه به سایت ژینو با چند کلیک ساده یک خرید بسیار عالی و با کیفیت داشته باشید.

117 بازدید کل ، 2 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵