تاپر کیک

2 سال قبل در يزد ، ابركوه
کد آگهی : 69825
    قیمت200,000 تومان
    شماره همراه09103808339
    ایمیلzhinoproir@gmail.com
    نام و نام خانوادگیZhinoPro
    نام واحد تجاریZhinoPro
    استانيزد
    شهرابركوه
    آدرسابرکوه ، بلوار امام خمینی

اصطلاحا اگر یک جسمی یا عروسکی را روی کیک برا تزئین قرار بدهیم تاپرکیک می گوییند.
تاپر ها از جنس های مختلفی مانند کاغذ- مولتی استایل- خمیر های خوراکی و شکلات و… ساخته می شوند. حتی گل های طبیعی که رو کیک ها قرار می دهند نوعی تاپر محسوب می شوند.
تاپر های مولتی استایل در رنگ های مختلفی وجود دارند که رنگ طلایی آن طرفدار بیشتری دارد. چون این رنگ با ترکیب اکثر رنگ ها یک جلوه زیبایی ایجاد میکنند. تاپر ها توسط پایه خلالی که دارند درون کیک قرار می گیرند و نمای زیبایی را ایجاد می کند. معمولا روی تاپرها پیام تبریک و نوشته می شود
مزیت تاپر مولتی استایل
1-وزن سبکی دارند و هنگام استفاده شکل ظاهری کیک تغییر نمیکند و خراب نمیشود و بسیار مناسب قنادی هایی است که کار و سفارش زیادی دارند.
2- دسترسی به این تاپر ها بسیار آسان است و در لوازم قنادی ها و خرازی و شیرینی فروشی ها پیدا می شود و می توانید زمانی که در خانه کیک درست می کنید با استفاده از این تاپر ها آن را تزئین کنید.
3-قیمت مناسب آن باعث شده همه افراد بتوانند از آن استفاده کنند و با تزئینات دلخواه خود لذت ببررند.
4- تاپرها از جنس های مختلفی تولید می شوند مانند کاغذ و مقوا و مولیتی استایل که چون دوام تاپر مولتی استایل بیشتر است به صرفه است از این مدل استفاده بشود و چندین بار امکان استفاده دارد و دوام و انعطاف بیشتری دارد.
5- این تاپر ها فقط روی کیک ها قرار نمیگیرند شما با خرید آنها چون ابعاد و سایز ها ی مختفی دارد می توانید در تزئین دسر و پیش غذا و حتی میان وعده استفاده کنید.

92 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵