سینی چوبی کیک

2 سال قبل در يزد ، ابركوه
کد آگهی : 69828
    قیمت500,000 تومان
    شماره همراه09103808339
    ایمیلzhinoproir@gmail.com
    نام و نام خانوادگیZhinoPro
    نام واحد تجاریZhinoPro
    استانيزد
    شهرابركوه
    آدرسابرکوه ، بلوار امام خمینی

در چند سال اخیر از سینی های مقوایی و پلاستیکی به عنوان سینی کیک استفاده می کردند که البته با اسم زیر دسری نیز یاد می شود. این محصول کاربردی در اندازه و مدل های مختلفی تولید می شود که امروزه یکی از بهترین مدل و جنس، سینی کیک چوبی است چون هم از لحاظ بهداشتی و هم از لحاظ محیط زیستی بسیار مناسب تر است.
جنس سینی کیک چوبی، از ام دی اف سه میل با روکش شبیه به ملامینه می باشد که توسط دستگاه لیزر پیشرفته در ابعاد و اشکال مختلف برش می خورد. چون برش ها کاملا توسط لیزر می باشد میتوان هر نام و اسمی که بخواهید روی آن حک کنید مثلا شیرینی فروشی ها و می توانند نام قنادی خود را روی این سینی حک کنند یا لوگوی خاص خود را روی این سینی های چوبی درج کنند.
این سینی های چوبی در اشکال دایره ای و مربعی و مستطیلی و… تولید میشود که مربعی آن بسیار طرفدار بیشتری دارد. جنس چوبی آنها به گونه ای است که می توانید چندین بار از آن استفاده کنید چون دارای لایه محافظ می باشند و تا حدوی ضد آب و ضد خش هستند ولی دربرابر رطوبت مقاوم اند و دوام آن را نسبت به زیره های مقوایی خیلی بیشتر کرده. به همین دلیل این محصول تبدیل به یک محصول بسیار کاربردی و مقرون به سرفه کرده است.

137 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵