تولید و فروش انواع پانل های آکوستیک صدا

2 سال قبل در خراسان رضوي ، مشهد
کد آگهی : 71368
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09901236760
    ایمیلwallusplus1@gmail.com
    نام و نام خانوادگیوال آس پلاس
    نام واحد تجاریوال آس پلاس
    استانخراسان رضوي
    شهرمشهد
    آدرسحر عاملی 59 صدیقی 1 پلاک 3 طبقه همکف

اولین مرحله اصلاح اکوستیک اتاق ضبط صدا در محیط استودیو می باشد که مهندسین اکوستیک با توجه به ساختار هندسی و ابعاد اتاق ، موقعیت مکانی و همچنین بودجه ی اختصاص یافته، با استفاده از متریال های مختلف و چندین لایه عایق صوتی که به دقت محاسبه و انتخاب می گردند، مانع ورود نویز به اتاق ضبط می شوند.
کنترل بازتاب های صدا
مرحله دوم در اصلاح اکوستیک محیط استودیو کنترل میزان بازتاب های صدا ست که به واسطه آن از میزان صداهای انعکاسی در اتاق ضبط، میکس و مسترینگ تا رسیدن به مقدار مجاز کاسته می شود. برای دست یابی به صدایی دقیق و استاندارد در محیط استودیو این بخش از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است و نیازمند بررسی و محاسبات دقیق اکوستیکی است. نسبت به کمتر هزینه بر است، اما هرگونه خطا در این مرحله می تواند منجر به تخریب صدا شود.
یکی از معضلات اکوستیکی در محیط استودیوهای صدابرداری، میکس و مسترینگ، پدیده انعکاس صوت است. میزان استاندارد ریوربریشن محیط استودیوی ضبط، میکس و مسترینگ با هم متفاوت است و چنانچه بیشتر و یا کمتر از حد مجاز باشد، مشکلاتی ایجاد می کند. بیشتر بودن ریورب از مقدار مجاز، موجب می شود که به دلیل اختلاف فازِ صداهای منعکس شده (از دیوارها، سقف، کف و وسایل موجود در استودیو) با صدای حاصل از منبع صوت، صدای ضبط شده با صدای اصلی تفاوت محسوسی داشته باشد و همچنین کاهش بیش از حد ریورب صدا را خشک، بی روح و مصنوعی جلوه می دهد.
ارسال کالا به تمام نقاط |
دفتر مرکزی :
خراسان رضوی مشهد حرعاملی ۵۹ نبش صدیقی ۱ پلاک ۳ طبقه همکف

کارشناس فروش: 09901236760
خانم پیله ور

98 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵